«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Jälki-ilmoitus:
Verohallinto : Kriisiviestintäjärjestelmän hankinta

27.11.2019 17:15
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-024432
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 230-564176

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Verohallinto
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0245458-3
Postiosoite:Vääksyntie 4, Helsinki
Postinumero:00052
Postitoimipaikka:Vero
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Jouni Pyyhkälä
Puhelin:+358 29512000
Sähköpostiosoite:hankinnat@vero.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.vero.fi
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Kansallinen tai liittovaltiotason virasto/laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Kriisiviestintäjärjestelmän hankinta
Viitenumero:
VH/2324/02.10.01/2019
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät. (48000000-8)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena on valmisohjelmistona kriisiviestintäjärjestelmä, minkä avulla on tarkoitus hoitaa erisuuruisten kriisitilanteiden johtamista ja viestintää. Hankinta sisältää kriisiviestintäjärjestelmän sekä siihen liittyvät koulutus-, tuki-, ylläpitopalvelut

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei
II.1.7) Hankinnan kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 432000.00 EUR

II.2) Kuvaus

II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki. (72000000-5)
II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Johtamisella ja viestinnällä on keskeinen rooli kriisitilanteiden hallinnassa. Johtamisella ja viestinnällä pyritään turvaamaan Verohallinnon mahdollisimman normaali toiminta normaaliolojen kriisitilanteissa ja normaaliolojen laajavaikutteisissa ongelmatilanteissa. Kriisitilanteiden johtamisen ja viestinnän tulee toimia myös tilanteissa, joissa Verohallinnon keskeinen verkkoinfrastruktuuri on kriisin takia poissa käytöstä. Kriisitilanteiden hallinnassa on tärkeää nopea tilannekuvan muodostaminen ja tiedon välittäminen oikea-aikaisesti oikealle kohderyhmälle sekä kyky useiden eri tilanteiden tietojen keskitettyyn kokoamiseen. Keskeistä on aktiivinen tilannekuvan välittyminen niin Verohallinnon sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien toimijoiden kesken, mikäli kriisitilanne koskee muitakin kuin Verohallintoa.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
PerustePainotus:
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Järjestelmän soveltuvuuden arviointi (demo)50
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Hinta 40
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Referenssit10
Hinta 40
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Verohallinto voi hankkia järjestelmän pienimuotoista jatkokehitystyötä ja mahdollisia tarvittavia integraatioita.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Tarjouspyynnön liitetiedostot lähetetään sähköpostitse pyydettäessä. Liitetiedostojen täyttäminen vaaditaan hyväksyttävän tarjouksen jättämiseksi. Pyyntö tulee esittää sähköpostitse osoitteeseen: hankinnat@vero.fi Pyynnössä tulee viitata tarjouspyyntönumeroon: VH/2324/02.10.01/2019 / Kriisiviestintäjärjestelmän hankinta

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.1) Samaa menettelyä koskeva aiempi julkaisu
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 163-400199

V kohta: Sopimuksen tekeminen

Nimi:
Kriisiviestintäjärjestelmän hankinta

V.2) Sopimuksen tekeminen

Sopimus/osa toteutuu
kyllä
V.2.1) Sopimuksen tekemisen päivämäärä:
7.11.2019
V.2.2) Tietoa tarjouksista
Saatujen tarjousten lukumäärä:1
Pk-yrityksiltä saatujen tarjousten lukumäärä:1
Sopimus on tehty taloudellisten toimijoiden ryhmän kanssa: ei
V.2.3) Sopimuskumppanin nimi ja osoite
Ryhmän edustajan virallinen nimi:Secapp Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2411828-1
Postiosoite:Sepänkatu 14 C 16
Postinumero:40720
Postitoimipaikka:Jyväskylä
Maa:Suomi
Puhelin:+358 504063028
Sähköpostiosoite:kari.aho@secapp.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Toimittaja on pk-yritys: kyllä
V.2.4) Tiedot sopimuksen/osan arvosta (ilman alv:tä)
Sopimuksen/osan kokonaisarvo:432000.00 EUR

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
26.11.2019
«« Takaisin