«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä / HUS Logistiikka : Endoskooppiset kapselikamerat HUS-kuntayhtymään sekä Kymenlaakson sairaanhoito- ja sosiaalipalveluiden kuntayhtymään ja Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymään

20.11.2019 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-023980
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 225-551342
Tarjoukset 02.01.2020 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/huslogistiikka?id=245631&tpk=662acb31-0d8e-41d1-8df2-4d7b6bc67c6c

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä / HUS Logistiikka
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:1567535-0
Postiosoite:PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa)
Postinumero:00029
Postitoimipaikka:HUS
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Anu Salonen
Sähköpostiosoite:anu.salonen@hus.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.hus.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/huslogistiikka?id=245631&tpk=662acb31-0d8e-41d1-8df2-4d7b6bc67c6c

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/huslogistiikka?id=245631&tpk=662acb31-0d8e-41d1-8df2-4d7b6bc67c6c
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
I.5) Pääasiallinen toimiala
Terveydenhuolto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Endoskooppiset kapselikamerat HUS-kuntayhtymään sekä Kymenlaakson sairaanhoito- ja sosiaalipalveluiden kuntayhtymään ja Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymään
Viitenumero:
HUS 017-2019
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Lääketieteelliset laitteet. (33100000-1)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena ovat ohutsuolen tutkimiseen tarkoitetut endoskooppiset kapselikamerat sekä niiden käytössä tarvittavien laitteiden käyttöoikeus käyttökorvausperiaatteella sopimuskauden ajaksi HUS-kuntayhtymään sekä Kymenlaakson sairaanhoito- ja sosiaalipalveluiden kuntayhtymään (jatkossa Kymsote) ja Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymään (jatkossa PHHYKY). Valittavan tarjoajan edellytetään toimivan joustavasti Tilaajan eri toimipaikkojen yhteyshenkilöiden asiantuntevana tukena. Sopimuksen kesto on kolme (3) vuotta, jonka jälkeen on mahdollisuus kahden (2) vuoden optioon. Tilaaja päättää option käytöstä erikseen ja ilmoittaa siitä sopimusosapuolelle viimeistään kolme (3) kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden päättymistä. HUS Logistiikka valitsee sopimuskumppaniksi yhden (1) sopimustoimittajan. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Endoskopia- ja tähystyskirurgialaitteet. (33168000-5)
II.2.3) Suorituspaikka
Manner-Suomi (FI1)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena ovat ohutsuolen tutkimiseen tarkoitetut endoskooppiset kapselikamerat sekä niiden käytössä tarvittavien laitteiden käyttöoikeus käyttökorvausperiaatteella sopimuskauden ajaksi HUS-kuntayhtymään sekä Kymsoteen ja PHHYKY:ään. Valittavan tarjoajan edellytetään toimivan joustavasti Tilaajan eri toimipaikkojen yhteyshenkilöiden asiantuntevana tukena. Tarjoajan laitteistot sijoitetaan Tilaajan ilmoittamiin käyttöpisteisiin ja laitteistojen käyttäjät koulutetaan tilaavan yksikön tiloissa laitteistojen käyttöön. Käyttökoulutus sisältyy hankintahintaan. Laitteistot ovat käytössä tällä hetkellä Meilahden sairaalassa, Kymenlaakson keskussairaalassa ja Päijät-Hämeen keskussairaalassa. Tarkempi kuvaus hankinnan kohteesta on tarjouspyynnön liitteessä 1.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:36 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Mahdollisuus kahden (2) vuoden optioon. Tilaaja päättää option käytöstä erikseen.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Asia on kuvattu kohdassa II.2.7

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
2.1.2020 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 31.5.2020
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:2.1.2020 12:01
Tietoja valtuutetuista henkilöistä ja avaamismenettelystä:

Tarjouspyynnössä ilmoitetut kellonajat ovat Suomen aikoja.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.3) Lisätiedot:

VAIHTOEHTOISET JA RINNAKKAISET TARJOUKSET Vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja. Rinnakkaiset tarjoukset eivät ole sallittuja. ALIHANKINTA Tarjoaja voi käyttää alihankkijoita. Tarjoaja vastaa alihankkijan työstä kuin omastaan suhteessa hankintayksikköön. Hankintayksikkö allekirjoittaa hankintasopimuksen vain tarjouksen jättäneen yrityksen kanssa. Hankinnan tuottamisessa käytettävät alihankkijat on nimettävä. Nimetyistä alihankkijoista on annettava seuraavat tiedot: Alihankkija yrityksen virallinen nimi ja Y-tunnus Alihankkijan rooli hankinnassa Yhteystiedot (ml. maa, mikäli muu kuin Suomi) Alihankkijaa koskevat tiedot tulee antaa erillisellä liitteellä, joka ladataan osaksi tarjousta ja liite tulee nimetä "Alihankkijan tiedot". Nimetyt alihankkijat katsotaan tarjoajan resursseiksi. Siksi tarjoajien on sitouduttava siihen, että tarjouksessa nimetyt alihankkijat ovat käytettävissä hankinnan toteuttamiseen, mikäli tarjoaja tulee valituksi. Voittajaksi valitun tarjoajan on toimitettava suoraan palvelun tuottamiseen osallistuvista alihankkijoista vastaavat todistukset ja selvitykset kuin tässä lomakkeessa on vaadittu, ennen hankintasopimuksen allekirjoitusta. RYHMITTYMÄ Ryhmittymänä tarjoaminen on sallittua. Ryhmittymän on kyettävä viimeistään sopimuksen allekirjoitushetkellä osoittamaan yksi organisaatio, joka hoitaa kaiken yhteydenpidon HUS-Logistiikan kanssa. Kuitenkin kaikki ryhmittymän jäsenet yhdessä vastaavat sopimusvastuista allekirjoittamalla hankintasopimuksen. Ryhmittymän on sitouduttava siihen, että tarjouksessa nimetyt ryhmittymän jäsenet ovat käytettävissä hankinnan toteuttamiseen, mikäli ryhmittymä tulee valituksi. Em. sitoumus velvoittaa erityisesti, koska ryhmittymän kaikkien jäsenten resurssit ja tiedot vaikuttavat kelpoisuusvaatimuksiin. Ryhmittymästä tulee antaa seuraavat tiedot: Kaikki ryhmittymään kuuluvat organisaatiot: Virallinen nimi ja Y-tunnus Ryhmittymän jäsenen rooli hankinnassa Yhteystiedot (ml. maa, mikäli muu kuin Suomi) Kuvaus siitä, miten ryhmittymä on organisoitunut Tieto siitä, miten yhteydenpito tilaajan kanssa järjestetään Ryhmittymää koskevat tiedot tulee antaa erillellä liitteellä, joka ladataan osaksi tarjousta ja liite tulee nimetä "Ryhmittymän tiedot".

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
20.11.2019
«« Takaisin