«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Peruspalvelukuntayhtymä Selänne : Talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut

26.11.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-023583
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 229-562253
Tarjoukset 23.01.2020 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:
Peruspalvelukuntayhtymä Selänne
Tuomas Aikkila
PL 66
85801
Haapajärvi
Puh. +358444456196
Fax +3588764002

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Peruspalvelukuntayhtymä Selänne
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2265415-2
Postiosoite:PL 66
Postinumero:85801
Postitoimipaikka:Haapajärvi
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Tuomas Aikkila
Puhelin:+358 444456196
Sähköpostiosoite:tuomas.aikkila@selanne.net
Faksi:+358 8764002
NUTS-koodi:Nivala-Haapajärven seutu (S176)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.selanne.net
Hankkijaprofiilin osoite: (URL)http://www.selanne.net

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2019-023583/attachments

Lisätietoja saa

toinen osoite:

Virallinen nimi:Peruspalvelukuntayhtymä Selänne
Postiosoite:PL 66
Postinumero:85801
Postitoimipaikka:Haapajärvi
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Seija Kärkkäinen
Puhelin:+358 444456639
Sähköpostiosoite:seija.karkkainen@selanne.net
NUTS-koodi:Nivala-Haapajärven seutu (S176)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.selanne.net
Hankkijaprofiilin osoite: (URL)http://www.selanne.net
Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä

edellä mainittuun osoitteeseen (kohta I.1)

I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus. (79000000-4)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Peruspalvelukuntayhtymä Selänne pyytää tarjousta tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti talous- ja henkilöstötietojärjestelmäkokonaisuuden toimituksesta.

Talous- ja henkilöstötietojärjestelmähankinta kattaa järjestelmän käyttöönottoprojektin "avaimet käteen" -periaatteella, tarvittavat käyttäjäkoulutukset sekä tuotantokäytön aikaiset tuki- ja ylläpitopalvelut, mukaan lukien järjestelmäkehityspalvelut. Tarjous liitteineen on laadittava suomen kielellä.

Tietojärjestelmäkokonaisuus toteutetaan Tilaajan omassa palvelinympäristössä.

Tietojärjestelmän toiminnallisuuksien vaatimusmäärittely on hankinta-asiakirjoissa.

Valintaperusteet ovat hankinta-asiakirjoissa.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 600000 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Kirjanpito-, tilintarkastus- ja verotuspalvelut. (79200000-6)
II.2.3) Suorituspaikka
Nivala-Haapajärven seutu (S176)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Peruspalvelukuntayhtymä Selänne pyytää tarjousta tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti talous- ja henkilöstötietojärjestelmäkokonaisuuden toimituksesta.

Talous- ja henkilöstötietojärjestelmähankinta kattaa järjestelmän käyttöönottoprojektin "avaimet käteen" -periaatteella, tarvittavat käyttäjäkoulutukset sekä tuotantokäytön aikaiset tuki- ja ylläpitopalvelut, mukaan lukien järjestelmäkehityspalvelut. Tarjous liitteineen on laadittava suomen kielellä.

Tietojärjestelmäkokonaisuus toteutetaan Tilaajan omassa palvelinympäristössä.

Tietojärjestelmän toiminnallisuuksien vaatimusmäärittely on hankinta-asiakirjoissa.

Valintaperusteet ovat hankinta-asiakirjoissa.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2021 - 31.12.2024
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Tilaaja ilmoittaa sopimuskauden jatkumisesta toistaiseksi kuusi (6) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä. Toistaiseksi olevan sopimuksen voi irtisanoa kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Ks. ESPD-lomake

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.3) Tiedot sopimuksen toteuttamisesta vastaavasta henkilöstöstä
Sopimuksen toteuttamisesta vastaavien henkilöstön jäsenten nimien ja ammatillisten pätevyyksien ilmoittamisvelvollisuus

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
23.1.2020 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 31.12.2020
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:24.1.2020 08:00
Paikka: Haapajärven kaupungintalo Pl 66 85801 Haapajärvi
Tietoja valtuutetuista henkilöistä ja avaamismenettelystä:

Tarjousten avaamistilaisuus ei ole julkinen.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
25.11.2019

Tarjouspyyntöasiakirjat

Tarjouspyyntöasiakirjat
Tarjouspyyntö talous- ja palkkahallinnon ohjelmista.docx
Liite 1 Talous- ja henkilöstöhallinnon volyymit ja vaatimustaso.xlsx
Liite 2 - Tarjoajaa koskevat vaatimukset.docx
Liite 3 - Tarjoajan referenssit.docx
Liite 4 - Tarjoajan resurssit.docx
Liite 5 - Tarjoajan alihankinta.docx
Liite 6 - Tarjouslomake.xlsx
Liite 7 - Jyse 2014 palvelut_päivitetty 4_2017.pdf
Liite 8 - ESPD_hankinta-asiakirja.docx
«« Takaisin