Hankintailmoitus:
Ministry of Social Affairs and Health : Diphteria, Tetanus, Pertussis (acellular component) Booster (dtap) Vaccine, 2021-2023
https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=260125&tpk=2064f504-d80c-4c1d-873f-558240c7a224
I kohta: Hankintaviranomainen
- Oikeusperusta
- Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
- I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi: Ministry of Social Affairs and Health Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus: 0244685-8 Postiosoite: PL 33 Postinumero: 00023 Postitoimipaikka: Helsinki Maa: Suomi Sähköpostiosoite: tuija.orre@thl.fi NUTS-koodi: Helsinki-Uusimaa (FI1B) Pääasiallinen osoite: (URL) https://stm.fi/en/frontpage
I.3) Viestintä
Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:
Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=260125&tpk=2064f504-d80c-4c1d-873f-558240c7a224
- Lisätietoja saa
edellä mainittu osoite (kohta I.1)
- Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=260125&tpk=2064f504-d80c-4c1d-873f-558240c7a224
- I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
- Ministeriö tai muu kansallinen tai liittovaltiotason viranomainen mukaan luettuna sen alue- tai paikallisosastot
- I.5) Pääasiallinen toimiala
- Terveydenhuolto
II kohta: Kohde
II.1) Hankinnan laajuus
- II.1.1) Nimi:
- Diphteria, Tetanus, Pertussis (acellular component) Booster (dtap) Vaccine, 2021-2023
- Viitenumero:
- STM/133/2019
- II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
- Rokotteet. (33651600-4)
- II.1.3) Sopimuksen tyyppi
- Tavarahankinnat
- II.1.4) Lyhyt kuvaus:
-
The Ministry of Social Affairs and Health (hereinafter ”STM”) and Finnish institute for health and welfare (hereinafter "THL" or “Customer” ) request your tender for Diphteria, Tetanus, Pertussis (acellular component) Booster (dtap) Vaccine belonging to the National Vaccination Programme in Finland. The contract period is about two years 2021-2023. The procurement contains one two-year option period to extend the contract for the periods 2023 and 2024. Estimated quantity for the contract period including option is 455 000 doses. Customer reserves the right to increase or decrease the ordered numbers of doses by up to 20%. The contract will be awarded to one Supplier based on a comparison of tenders. Tender that is economically the most advantageous will win the competition. Please note that all times given in the Call for tender refer to local time in Finland. Tender annexes: Annex 1 Contract Annex 2 Handi Service Annex 3 JYSE 2014 Supplies (Updated April 2017) (link)
- II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei
II.2) Kuvaus
- II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI) - II.2.4) Kuvaus hankinnasta:
-
The purpose of STM and the Customer is to procure Diphteria, Tetanus, Pertussis (acellular component) Booster Vaccine (dtap) required for the National Vaccination Programme in Finland. ] The Customer will implement the procurement on STM´s side. The roles of STM and Customer are described in more detail in section "Presentation of the contracting authority". The subject of procurement and the mandatory requirements relating to it are described in detail in this Call for Tender and its annexes. The contract will be awarded to one Supplier based on a comparison of tenders. CONTRACT PERIOD The contract´s duration is about two years. Estimated quantity for the contract period is 230 000 doses. The customer reserves the right to increase or decrease the ordered numbers of doses by up to 20%. The Contract period shall enter into force once the contract has been signed, and expire when all contractual duties have been performed. After the contract period, the Customer reserves the right for the option described in section "Description of renewals". Tenders will be compared in the manner described in section "Grounds for decision" of the Call for Tender.
- II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste Hinta - II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä: 24 kuukautta Tätä sopimusta voidaan jatkaa kyllä Sopimusten jatkamisen kuvaus:: The procurement contains one two-year option period to extend the contract for the periods 2023 and 2024.. Estimated quantity for option period is 225 000 doses (+/- 20%). The Customer can extend the contract one or two years at a time.
- II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
- Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
- II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
- Lisähankintamahdollisuudet: ei
- II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista
Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei
- II.2.14) Lisätiedot:
-
This procurement is detailed in the contract notice published on TED (Tenders Electronic Daily) online version and on the HILMA advertisement website as well as this Call for Tender and its Annexes.
III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot
III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)
- III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset
Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:
Please see sections Other information of the Call for Tender and the European Single Procurement Document (ESPD).
- III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
- Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
- III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
- Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot
- III.2.2) Sopimuksen toteuttamista koskevat ehdot:
-
Please see sections Other information of the Call for Tender and the European Single Procurement Document (ESPD).
IV kohta: Menettely
IV.1) Kuvaus
- IV.1.1) Menettelyn luonne
Avoin menettely
- IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
- Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä
IV.2) Hallinnolliset tiedot
- IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
- 17.12.2019 12:00
- IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
- englanti
- IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
- tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
- IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä: 17.12.2019 13:00 Paikka: The opening of the tenders is not a public event.
VI kohta: Täydentävät tiedot
- VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
- Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
- VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista
Käytetään sähköistä tilausta
Käytetään sähköistä maksua
- VI.3) Lisätiedot:
-
Tenderers may ask clarification questions using the Supplier Portal. The questions must be in English and will be answered in English. To guarantee the equal treatment of tenderers, questions posed in any other way cannot be answered. Please note that all times given in the Call for tender refer to local time in Finland. Please note that the online connection to the Supplier Portal is periodically slow and the download time will take time. Please fill out the tenders information in good time before the deadline expires.
- VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi: The Market Court Postiosoite: Radanrakentajantie 5 Postinumero: 00520 Postitoimipaikka: Helsinki Maa: Suomi Puhelin: +358 295643300 Sähköpostiosoite: markkinaoikeus@oikeus.fi Faksi: +358 295643314 Internet-osoite http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus - VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
- 8.11.2019