«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Ministry of Social Affairs and Health : Human Papillomavirus Vaccine (HPV) 2020-2021 (2022-2023)

10.11.2019 12:00
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-023094
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 218-534374
Tarjoukset 17.12.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=260128&tpk=5d3342f0-06a2-405c-8c3e-ddb978a9e8a3

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Ministry of Social Affairs and Health
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0244685-8
Postiosoite:PL 33
Postinumero:00023
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:jenni.tiainen@thl.fi
NUTS-koodi:Helsinki-Uusimaa (FI1B)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://stm.fi/en/frontpage

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=260128&tpk=5d3342f0-06a2-405c-8c3e-ddb978a9e8a3

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=260128&tpk=5d3342f0-06a2-405c-8c3e-ddb978a9e8a3
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Ministeriö tai muu kansallinen tai liittovaltiotason viranomainen mukaan luettuna sen alue- tai paikallisosastot
I.5) Pääasiallinen toimiala
Terveydenhuolto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Human Papillomavirus Vaccine (HPV) 2020-2021 (2022-2023)
Viitenumero:
STM/133/2019
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Rokotteet. (33651600-4)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

The Ministry of Social Affairs and Health (hereinafter ”STM”) and Finnish institute for health and welfare (hereinafter "THL" or “Customer” ) request your tender for Human Papillomavirus Vaccine belonging to the National Vaccination Programme in Finland. The contract period is about two years 2020-2021. The procurement contains two options to extend the contract for the periods 2022 and 2023. Estimated quantity for the contract period including option is 520 000 doses. Customer reserves the right to increase or decrease the ordered numbers of doses by up to 20%. The contract will be awarded to one Supplier based on a comparison of tenders. Tender that is economically the most advantageous will win the competition. Please note that all times given in the Call for tender refer to local time in Finland. Tender annexes: Annex 1 Annex 1 Grounds for decision, HPV Annex 2 Contract Annex 3 Handi Service Annex 4 JYSE 2014 Supplies (Updated April 2017) (link)

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

The purpose of STM and the Customer is to procure Human Papillomavirus Vaccine required for the National Vaccination Programme in Finland. The tendered Vaccine must be suitable for children aged 10-15 years. The Customer will implement the procurement on STM´s side. The roles of STM and Customer are described in more detail in section "Presentation of the contracting authority". The subject of procurement and the mandatory requirements relating to it are described in detail in this Call for Tender and its annexes. The contract will be awarded to one Supplier based on a comparison of tenders. CONTRACT PERIOD The contract´s duration is about two years. Estimated quantity for the contract period is 350 000 doses. The customer reserves the right to increase or decrease the ordered numbers of doses by up to 20%. The Contract period shall enter into force once the contract has been signed, and expire when all contractual duties have been performed. After the contract period, the Customer reserves the right for the option described in section "Description of renewals". Tenders will be compared in the manner described in section "Grounds for decision" of the Call for Tender.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

The procurement contains two option years to extend the contract. Estimated quantity for each option period is 85 000 doses (+/- 20%). The Customer can extend the contract one or two years at a time.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

This procurement is detailed in the contract notice published on TED (Tenders Electronic Daily) online version and on the HILMA advertisement website as well as this Call for Tender and its Annexes.

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Please see sections Other information of the Call for Tender and the European Single Procurement Document (ESPD).

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.2) Sopimuksen toteuttamista koskevat ehdot:

Please see sections Other information of the Call for Tender and the European Single Procurement Document (ESPD).

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
17.12.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
englanti
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:17.12.2019 13:00
Paikka: The opening of the tenders is not a public event.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: kyllä
Myöhempien ilmoitusten arvioitu julkaisuajankohta:

Estimation for the next procurement is autumn 2023.

VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Käytetään sähköistä tilausta

Käytetään sähköistä maksua

VI.3) Lisätiedot:

Tenderers may ask clarification questions using the Supplier Portal. The questions must be in English and will be answered in English. To guarantee the equal treatment of tenderers, questions posed in any other way cannot be answered. Please note that all times given in the Call for tender refer to local time in Finland. Please note that the online connection to the Supplier Portal is periodically slow and the download time will take time. Please fill out the tenders information in good time before the deadline expires.

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:The Market Court
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
8.11.2019
«« Takaisin