«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Keravan kaupunki/kaupunkitekniikan toimiala : Keskustan kiinteistöpihojen talvikunnossapitourakka 1.1.2020 - 30.4.2022 (+1+1)

09.10.2019 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-020636
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 196-476304
Tarjoukset 15.11.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/kerava?id=254549&tpk=48f2fa74-50e9-4ebc-b539-880303aec351

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Keravan kaupunki/kaupunkitekniikan toimiala
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0127485-5
Postiosoite:Kultasepänkatu 7
Postinumero:04250
Postitoimipaikka:Kerava
Maa:Suomi
Puhelin:+358 929491
Sähköpostiosoite:kaupunkitekniikka@kerava.fi
NUTS-koodi:Kerava (K245)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.kerava.fi
Hankkijaprofiilin osoite: (URL)http://www.kerava.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/kerava

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/kerava?id=254549&tpk=48f2fa74-50e9-4ebc-b539-880303aec351
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Keskustan kiinteistöpihojen talvikunnossapitourakka 1.1.2020 - 30.4.2022 (+1+1)
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut sekä vastaavat palvelut kaupunki- ja maaseutualueilla. (90600000-3)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Keravan kaupungin keskustan ja sen lähialueen kiinteistöpihojen talvikunnossapitourakkaan liittyvät työt.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Kerava (K245)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Kerava

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on Keravan keskustan kiinteistöpihojen talvihoitotyöt ajalle 1.1.2020 - 30.4. 2022 (optiot 1+ 1 vuotta) tarjouspyynnön asiakirjojen mukaisesti. Työkausi ensimmäisellä kaudella 1.1. - 30.4.2020, sen jälkeen vuosittain 1.10. - 30.4.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2020 - 30.4.2022
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Optiot sovitaan yhteisesti vuosittain 30.3. mennessä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

vuosittain 30.3. mennessä päätettävät optiot 1+1 vuotta.

II.2.12) Tietoa sähköisistä luetteloista
Tarjoukset on esitettävä sähköisinä luetteloina tai niihin on sisällyttävä sähköinen luettelo
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
15.11.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 3 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:15.11.2019 12:30

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Käytetään sähköistä tilausta

Sähköinen laskutus hyväksytään

Käytetään sähköistä maksua

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
9.10.2019
«« Takaisin