«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Peruspalvelukuntayhtymä Selänne : Pesulapalveluiden hankinta Selänne 1.1.2020- 31.12.2022(ja mahdollinen optioaika 1 - 2 vuotta)

19.09.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-019206
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 182-443559
Tarjoukset 22.10.2019 klo 15.00 mennessä osoitteeseen:

http://www.selanne.net

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Peruspalvelukuntayhtymä Selänne
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2265415-2
Postiosoite:PL 66
Postinumero:85801
Postitoimipaikka:Haapajärvi
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Tuomas Aikkila
Puhelin:+358 444456196
Sähköpostiosoite:tuomas.aikkila@selanne.net
Faksi:+358 8764002
NUTS-koodi:Nivala-Haapajärven seutu (S176)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://selanne.net
Hankkijaprofiilin osoite: (URL)http://selanne.net

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2019-019206/attachments

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)http://www.selanne.net

edellä mainittuun osoitteeseen (kohta I.1)

Jos sähköinen viestintä edellyttää sellaisten työkalujen ja välineiden käyttämistä, jotka eivät ole yleisesti saataville, nämä työkalut ja välineet ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta seuraavasta osoitteesta:
http://www.selanne.net
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Julkisoikeudellinen laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Terveydenhuolto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Pesulapalveluiden hankinta Selänne 1.1.2020- 31.12.2022(ja mahdollinen optioaika 1 - 2 vuotta)
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Muut yhteisöön liittyvät, yhteiskunnalliset ja henkilökohtaiset palvelut. (98000000-3)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankittava palvelu on pesulapalvelu kuntayhtymä Selänteen sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköihin. Pyykistä suurin osa on liinavaatteita, potilasvaatteita ja palveluasumisen asiakkaiden omia vaatteita. Pieniä määriä suojavaatteita yms. Puhtaan pyykin tulee palautua asiakkaalle seuraavan pyykin noutokerran yhteydessä sopimuksessa sovitun aikataulun mukaisesti. Hintatarjous pyydetään myös seuraavista tuotteista ( vaikka tuotteet eivät sisälly tarjousvertailuun) väliverhot, muovisermit, matot, ja villavaatteet, kemiallinen pesu ja tartuntavaarallisen pyykin pesu. Pyykkimäärät on arvioitu nykyisen tarpeen mukaisesti mutta määrät voivat kasvaa tai pienentyä sopimuskauden aikana.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 500000 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Nivala-Haapajärven seutu (S176)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Katso tarjouspyyntö

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankittava palvelu on pesulapalvelu kuntayhtymä Selänteen sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköihin. Pyykistä suurin osa on liinavaatteita, potilasvaatteita ja palveluasumisen asiakkaiden omia vaatteita. Pieniä määriä suojavaatteita yms. Puhtaan pyykin tulee palautua asiakkaalle seuraavan pyykin noutokerran yhteydessä sopimuksessa sovitun aikataulun mukaisesti. Hintatarjous pyydetään myös seuraavista tuotteista ( vaikka tuotteet eivät sisälly tarjousvertailuun) väliverhot, muovisermit, matot, ja villavaatteet, kemiallinen pesu ja tartuntavaarallisen pyykin pesu. Pyykkimäärät on arvioitu nykyisen tarpeen mukaisesti mutta määrät voivat kasvaa tai pienentyä sopimuskauden aikana.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.6) Arvioitu arvo
500000 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2020 - 31.12.2022
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimuksessa on mahdollista käyttää kahden vuoden optiokautta.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Sopimuksessa on mahdollista käyttää kahden vuoden optiokautta

II.2.12) Tietoa sähköisistä luetteloista
Tarjoukset on esitettävä sähköisinä luetteloina tai niihin on sisällyttävä sähköinen luettelo
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

katso liitteet

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
22.10.2019 15:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 31.12.2019
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:23.10.2019 08:00
Paikka: Haapajärven kaupungintalo kokoushuone 2 Kirkkokatu 2, 85800 Haapajärvi
Tietoja valtuutetuista henkilöistä ja avaamismenettelystä:

Talous- ja henkilöstöjohtaja Seija Kärkkäinen

Terveys- ja vanhuspalvelujohtaja Hannele Koski

Hoitotyönjohtaja Tarja Vaitiniemi

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
18.9.2019

Tarjouspyyntöasiakirjat

Tarjouspyyntöasiakirjat
Liite 1 - Tarjoajaa koskevat vaatimukset Pesulapalvelut 2019 (1).docx
Liite 2 - Tarjoajan referenssit Pesulapalvelut 2019 (1).docx
Liite 3 - Tarjoajan alihankinta Pesulapalvelut 2019 (1).docx
Liite 4 - Tarjouslomake Pesulapalvelut 2019 (1).docx
Liite 5. - Sopimus_luonnos Pesulapalvelut (2).docx
Liite 6Jyse 2014 palvelut_päivitetty 4_2017 – kopio (2).pdf
Liite 7 - ESPD_hankinta-asiakirja.docx
Tarjouspyyntö pesulapalvelut 2019 (1).docx
«« Takaisin