«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Kansallinen hankintailmoitus:
Keuruun kaupunki : Keuruun kaupungin vuokramatto- ja hygieniapalvelut

12.09.2019 11:39
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-018735
Tarjoukset 3.10.2019 klo 15.00 mennessä osoitteeseen:

Ilmoituksen tyyppi

Tämä ilmoitus on:
Kansallinen hankintailmoitus

Hankintayksikön yhteystiedot

Hankintayksikön yhteystiedot
Hankintayksikkö Keuruun kaupunki
Y-tunnus 0208388-2
Kilpailuttamisesta vastaava toimipiste tai hankintayksikön edustaja Tukipalvelut
Yhteyshenkilö Ulla Luoma
Postiosoite Multiantie 5
Postinumero 42700
Postitoimipaikka Keuruu
Maa Suomi
Puhelin +358207738738
Sähköpostiosoite ulla.luoma@keuruu.fi
Faksi +35814771872
Internet-osoite (URL) http://www.keuruu.fi
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Sähköinen asiointiosoite
https://tarjouspalvelu.fi/keuruu?id=253249&tpk=21684802-f685-4ded-9615-eb92b81e8a64
Hankintayksikön luonne
Kunta tai kuntayhtymä
Yhteishankintayksikkö
Ei

Hankintalaji

Hankintalaji
Palvelut

Hankinnan kohde

Hankinnan nimi
Keuruun kaupungin vuokramatto- ja hygieniapalvelut
Hankinnan tunniste- tai viitenumero
253249
Hankinnan kuvaus

Hankinnan kohde Keuruun kaupunki pyytää tarjousta omiin kiinteistöihin sijoittuvien vuokrattavien vaihtomattojen ja hygieniapalveluista ajalle 1.1.2020- 31.12.2022 sisältäen tuotteiden vaihdon, huollon ja kuljetuksen. Kilpailutukseen sisältyy mahdollisuus vuoden optioon 1.1.2023-31.12.2023. Tarjouslomakkeessa on selvitetty tämän hetkiset matto määrät ja hygieniatarvikkeet, kuten tekstiilikäsipyyhe annostelijat. Oheisessa tarjouspyynnössä olevat tuotekohtaiset määrät ovat arvioita, eivätkä ne sido tilaajaa. Tuotemäärät voivat vaihdella toimituskauden aikana. Vaihtomattopalvelut: vuokrattavien mattojen toimittaminen yksikköjen osoittamiin paikkoihin ja niiden noutaminen huoltoon sovittavin väliajoin. Hygieniatuotepalvelut: kangaspyyherulla-automaatit ja –rullat Sopimuskausi ja hankintasopimus Hankintakausi on 1.1.2020- 31.12.2022. Hankintaan liittyy yhden vuoden optio1.1.2023-31.12.2023, jolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin ehdoin. Tilaaja päättää option käyttämisestä ja siitä ilmoitetaan viimeistään 31.8.2022 Hankinnasta tehdään kirjallinen hankintasopimus Keuruun kaupungin ja valitun toimittajan kesken. Hankintasopimuksen allekirjoittaa hankintapäätöksen tekijä. Valitun toimittajan ja Keuruun kaupungin välille syntyy sitova sopimus vasta, kun molemmat sopijapuolet ovat allekirjoittaneet hankintasopimuksen. Palvelulle asetetut vaatimukset Palveluun sisältyy tekstiilien vuokraus, huolto ja kuljetukset sekä laitteiden kunnossapito. . • listaus tuotteiden toimitus- ja noutopaikoista. • Kuljetusvälineet sisältyvät palvelun hintaan. • Palvelun tarjoajalla on ISO standardin tai EMS järjestelmän mukaisen laatu- ja ympäristöhallintajärjestelmät, jotka kattavat energiankulutuksen seurannan ja laadunvalvonnan. • Tarjoajan tulee esittää varasuunnitelma, jolla turvataan toimitusten jatkuvuus esim. lyhytaikaisten tuotantohäiriöiden (myös arkipyhinä ja loma) aikoina. • Vuokramattoja ja hygienia laitteita pitää voida tilata lisää ja palauttaa palveluntuottajalle sopimuskauden aikana. • Palvelun tuottaja toimittaa seuranta raportit käyttäjä- ja sopimustasolla vähintään kerran vuodessa tai tilaajan erillisestä pyynnöstä. Alihankinta Toimittajan tulee ilmoittaa tarjouksessaan, mitä asiakkaalle suoritettavia tehtäviä/ toimenpiteitä se mahdollisesti teettää alihankkijalla. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden hyväksyä palvelutuotantoon käytettävät alihankkijat. Toimittaja vastaa käyttämänsä alihankkijan työstä ja tuloksista kuten omastaan. Sopijapuoli vastaa myös siitä, että alihankkija noudattaa osaltaan sopijapuolille asetettuja velvoitteita. Tarjoajan on kuitenkin tehtävä pääosa palvelusta omana työnä.

Hankinta ylittää hankintalain 25 §:n kynnysarvon
Kyllä
Pääkohde
Päänimikkeistö
Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut sekä vastaavat palvelut kaupunki- ja maaseutualueilla. (90600000-3)
Hankinnan pääasiallinen toteutuspaikka
Keuruun seutu (S133)
Hankintasopimuksen voimassaoloaika
-

Hankintamenettely

Hankintamenettely
Avoin menettely
Menettelyllä perustetaan puitejärjestely
Ei
Hankinnan kilpailuttamisessa käytetään sähköistä huutokauppaa
Ei
Osatarjoukset hyväksytään
Ei
Vaihtoehtoiset tarjoukset hyväksytään
Ei
Hankinta varataan työkeskuksille tai toteutettavaksi työohjelmien yhteydessä
Ei

Hankintamenettelyn tarkemmat ehdot

Ehdokkaiden tai tarjoajien soveltuvuutta koskevat vaatimukset

Tarjoajan tulee toimittaa tilaajavastuulain mukaiset asiakirjat tarjoukseen liitettynä. Toimittajan tulee ilmoittaa tarjouksessaan, mitä asiakkaalle suoritettavia tehtäviä/ toimenpiteitä se mahdollisesti teettää alihankkijalla.

Todistukset ja selvitykset, joiden perusteella soveltuvuuden täyttyminen arvioidaan

Erillinen liitetiedosto liitetään pyydettyyn kohtaa.

Kokonaistaloudellisen edullisuuden peruste
Halvin hinta
Tarjoukset tai osallistumishakemukset on toimitettava hankintayksikölle viimeistään
3.10.2019 15.00

Muutoksenhakutiedot

Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi Keuruun kaupunki/ tekninen lautakunta
Postiosoite Multiantie 5
Postinumero 42700
Postitoimipaikka Keuruu
Maa Suomi
Puhelin +358 207738738
Sähköpostiosoite keuruu@keuruu.fi
Internet-osoite https://www.keuruu.fi
«« Takaisin