«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Jälki-ilmoitus:
Sipoon kunta : Uusi Kuntala, irtokalustehankinta

03.09.2019 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-018020
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 170-415303

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Sipoon kunta
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0203533-8
Postiosoite:Iso Kylätie 18
Postinumero:04130
Postitoimipaikka:Sipoo
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Johanna Heikel
Puhelin:+358 923531
Sähköpostiosoite:hankinnat@sipoo.fi
NUTS-koodi:Sipoo (K753)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.sipoo.fi
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Uusi Kuntala, irtokalustehankinta
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet. (39000000-2)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena on irtokalusteet ja valaisimet tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Sipoon Nikkilän keskustassa sijaitseva kunnantalo (Kuntala) muuttaa muutaman kilometrin päässä oleviin vuokrattaviin tiloihin osoitteessa Lukkarinmäentie 2, Sipoo. Tulevissa tiloissa ei tällä hetkellä ole kunnan toimintoja varten irtokalusteita. Tiloissa tulee olemaan monitoimityötilaa kolmessa kerroksessa. Hankittavien kalusteiden tulee olla uusia. Hankinta on jaettu osiin. Jokaiseen osaan valitaan yksi sopimustoimittaja.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
II.1.7) Hankinnan kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 255000.00 EUR

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Lounge- ja terassitilojen irtokalusteet
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet. (39000000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Sipoo (K753)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Uusiin tiloihin kalustetaan lounge tiloja. Uudessa Kuntalassa tulee työskentelemään noin 100 henkilöä.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Tilaaja pidättää oikeuden hankinnan laajuuden muuttamiseen (elokuun) tilauksen yhteydessä +/- 10% per tuote. Hankinnan kohteena olevia kalusteita voidaan tämän lisäksi tarvita yksittäisiä lisää kun toiminta uusissa tiloissa on käynnistynyt. Näiden ns. täydennystilausten hinnat ovat tarjouksessa olevat, mikäli täydennykset tehdään vuoden sisällä ensimmäisestä tilauksesta. Tämä on aika jonka puitteissa tilaaja voi tehdä täydennystilauksia.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Työ- ja neuvottelutilojen irtokalusteet
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet. (39000000-2)
Valaistuslaitteet ja sähkölamput. (31500000-1)
II.2.3) Suorituspaikka
Sipoo (K753)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Uuden Kuntalan tiloihin kalustetaan neuvottelutiloja joissa tulee olemaan yhteensä noin 100 neuvottelutilapaikkaa. Rakennukseen kalustetaan myös ruokalatila 40:lle henkilölle. Tiloihin tulee 90 työpistettä noin 100 henkilölle. Uusiin tiloihin muuttamisen tavoitteena on mahdollistaa työtapojen joustavoittaminen ja modernien työtapojen käyttöönotto. Tiloissa tulee olemaan monitoimityötilaa kolmessa kerroksessa.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
PerustePainotus:
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Laatu (olemassa olevien kalusteiden kierrätys)5
Hinta 95
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Tilaaja pidättää oikeuden hankinnan laajuuden muuttamiseen (elokuun) tilauksen yhteydessä +/- 10% per tuote. Hankinnan kohteena olevia kalusteita voidaan tämän lisäksi tarvita yksittäisiä lisää kun toiminta uusissa tiloissa on käynnistynyt. Näiden ns. täydennystilausten hinnat ovat tarjouksessa olevat, mikäli täydennykset tehdään vuoden sisällä ensimmäisestä tilauksesta. Tämä on aika jonka puitteissa tilaaja voi tehdä täydennystilauksia.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

Nopeutettu menettely

Perustelut:

Hankintayksikkö on julkaissut hankintalain 61 §:ssä tarkoitetun ennakkoilmoituksen 8.3.2019 jonka tarkoituksena on tarjousten vastaanottamisen määräaikojen lyhentäminen. Lisäksi käydyssä markkinavuoropuhelussa on käynyt ilmi, että kalustetilaukset on tehtävä elokuun 2019 aikana, jotta muuttoaikataulu pysyy suunnitellussa. Kesälomakauden vuoksi hankintapäätös on tehtävä kesäkuussa.

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.1) Samaa menettelyä koskeva aiempi julkaisu
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 100-241679

V kohta: Sopimuksen tekeminen

Osa nro:
1
Nimi:
Lounge- ja terassitilojen irtokalusteet

V.2) Sopimuksen tekeminen

Sopimus/osa toteutuu
kyllä
V.2.1) Sopimuksen tekemisen päivämäärä:
22.8.2019
V.2.2) Tietoa tarjouksista
Saatujen tarjousten lukumäärä:3
Sopimus on tehty taloudellisten toimijoiden ryhmän kanssa: ei
V.2.3) Sopimuskumppanin nimi ja osoite
Ryhmän edustajan virallinen nimi:Tavara Trading TTR Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:1464075-4
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
NUTS-koodi:Helsinki (K091)
Toimittaja on pk-yritys: kyllä
V.2.4) Tiedot sopimuksen/osan arvosta (ilman alv:tä)
Sopimuksen/osan kokonaisarvo:41000.00 EUR

V kohta: Sopimuksen tekeminen

Osa nro:
2
Nimi:
Työ- ja neuvottelutilojen irtokalusteet

V.2) Sopimuksen tekeminen

Sopimus/osa toteutuu
kyllä
V.2.1) Sopimuksen tekemisen päivämäärä:
20.8.2019
V.2.2) Tietoa tarjouksista
Saatujen tarjousten lukumäärä:4
Sopimus on tehty taloudellisten toimijoiden ryhmän kanssa: ei
V.2.3) Sopimuskumppanin nimi ja osoite
Ryhmän edustajan virallinen nimi:Martela Oyu
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0114891-2
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
NUTS-koodi:Helsinki (K091)
Toimittaja on pk-yritys: ei
V.2.4) Tiedot sopimuksen/osan arvosta (ilman alv:tä)
Sopimuksen/osan kokonaisarvo:214000.00 EUR

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.3) Lisätiedot:

Tilaaja pidättää oikeuden hankinnan laajuuden muuttamiseen (elokuun) tilauksen yhteydessä +/- 10% per tuote. Hankinnan kohteena olevia kalusteita voidaan tämän lisäksi tarvita yksittäisiä lisää kun toiminta uusissa tiloissa on käynnistynyt.

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
3.9.2019
«« Takaisin