«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Jälki-ilmoitus:
Ministry of Social Affairs and Health : Rotavirus Vaccine 2020-2021 (2022-2023)

22.08.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-017266
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 162-398344

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Ministry of Social Affairs and Health
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0244685-8
Postiosoite:PL 33
Postinumero:00023
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:jenni.tiainen@thl.fi
NUTS-koodi:Helsinki-Uusimaa (FI1B)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://stm.fi/en/frontpage
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Ministeriö tai muu kansallinen tai liittovaltiotason viranomainen mukaan luettuna sen alue- tai paikallisosastot
I.5) Pääasiallinen toimiala
Terveydenhuolto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Rotavirus Vaccine 2020-2021 (2022-2023)
Viitenumero:
STM/133/2019
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Rokotteet. (33651600-4)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

The Ministry of Social Affairs and Health (hereinafter ”STM”) and National Institute for Health and Welfare (hereinafter "THL" or “Customer” ) request your tender for Rotavirus Vaccine belonging to the National Vaccination Programme in Finland. The contract period is about two years (during 2020-2021). The procurement contains option to extend the contract. The option period is about two years (2022-2023).

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei
II.1.7) Hankinnan kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 6149520.00 EUR

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

The purpose of STM and the Customer is to procure Rotavirus Vaccine required for the National Vaccination Programme in Finland. CONTRACT PERIOD The contract´s duration is about two years (during 2020-2021). Estimated quantity for the contract period is number of vaccines needed for completion of vaccination courses for 108 000 infants (per two years). The customer reserves the right to increase or decrease the ordered numbers of doses by up to 20%. The procurement contains option to extend the contract. The option period is about two years (2022-2023).

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

The procurement contains option to extend the contract. The option period is about two years (2022-2023). Estimated quantity for the option period is number of vaccines needed for completion of vaccination courses for 108 000 infants (per two years). The customer reserves the right to increase or decrease the ordered numbers of doses by up to 20%.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

This procurement is detailed in the contract notice published on TED (Tenders Electronic Daily) online version and on the HILMA advertisement website as well as this Call for Tender and its Annexes.

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.1) Samaa menettelyä koskeva aiempi julkaisu
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 053-121419

V kohta: Sopimuksen tekeminen

Nimi:
Rotavirus Vaccine 2020-2021 (2022-2023)

V.2) Sopimuksen tekeminen

Sopimus/osa toteutuu
kyllä
V.2.1) Sopimuksen tekemisen päivämäärä:
9.8.2019
V.2.2) Tietoa tarjouksista
Saatujen tarjousten lukumäärä:2
Sopimus on tehty taloudellisten toimijoiden ryhmän kanssa: ei
V.2.3) Sopimuskumppanin nimi ja osoite
Ryhmän edustajan virallinen nimi:MSD Finland Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:FI01010729
Postiosoite:Keilaranta 3
Postinumero:02150
Postitoimipaikka:Espoo
Maa:Suomi
NUTS-koodi:Helsinki-Uusimaa (FI1B1)
Toimittaja on pk-yritys: ei
V.2.4) Tiedot sopimuksen/osan arvosta (ilman alv:tä)
Sopimuksen/osan alustava arvioitu kokonaisarvo:6149520.00 EUR
Sopimuksen/osan kokonaisarvo:6149520.00 EUR

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.3) Lisätiedot:

Electronic invoice is preferred. Tenderers may ask clarification questions using the Supplier Portal. The questions must be in English and will be answered in English. To guarantee the equal treatment of tenderers, questions posed in any other way cannot be answered. Please note that all times given in the Call for tender refer to local time in Finland. Please note that the online connection to the Supplier Portal is periodically slow and the download time will take time. Please fill out the tenders information in good time before the deadline expires.

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:The Market Court
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
22.8.2019
«« Takaisin