«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Kiinteistö Oy Nikkarinkruunu : Lumityöt kausille 2019-2020, 2020-2021

22.08.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-017136
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 162-398685
Tarjoukset 24.09.2019 klo 14.00 mennessä osoitteeseen:

https://kilport.fi

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Kiinteistö Oy Nikkarinkruunu
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0845722-4
Postitoimipaikka:Kerava
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:toimisto@kilport.fi
NUTS-koodi:Kerava (K245)
Pääasiallinen osoite: (URL)www.nikkarinkruunu.fi/

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://kilport.fi

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://kilport.fi
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Julkisoikeudellinen laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Asuminen ja yhdyskuntapalvelut

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Lumityöt kausille 2019-2020, 2020-2021
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Kiinteistöpalvelut. (70000000-1)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinta koskee kiinteistöjen lumityöpalveluita kausille 2019-2020 sekä 2020-2021. Palveluun sisältyy ulkopuhtaanapito, liukkaudentorjunta sekä lumityöt. Palvelun lumityökausi on 15.10-15.4.

Hankinta koostuu kolmesta eri alueesta;

Alue 1: Eteläinen Kerava

Alue 2: Itäinen Kerava

Alue 3: Läntinen ja Pohjoinen Kerava

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Hankintasopimus alueittain (1)
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Kiinteistöpalvelut. (70000000-1)
II.2.3) Suorituspaikka
Kerava (K245)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinta koskee kiinteistöjen lumityöpalveluita kausille 2019-2020 sekä 2020-2021. Palveluun sisältyy ulkopuhtaanapito, liukkaudentorjunta sekä lumityöt. Palvelun lumityökausi on 15.10-15.4.

Hankintaan valitaan yksi palveluntuottaja per alue.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.11.2019 - 1.11.2021
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimusajan päättymisen jälkeen hankintaan sisältyy mahdollisuus 1+1+1 vuoden optioaikaan. Optioiden mahdollisesta käyttämisestä tehdään erillinen päätös 6 kk ennen mahdollisen optiokauden alkua.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Hankintasopimus alueittain (2)
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Kiinteistöpalvelut. (70000000-1)
II.2.3) Suorituspaikka
Kerava (K245)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinta koskee kiinteistöjen lumityöpalveluita kausille 2019-2020 sekä 2020-2021. Palveluun sisältyy ulkopuhtaanapito, liukkaudentorjunta sekä lumityöt. Palvelun lumityökausi on 15.10-15.4.

Hankintaan valitaan yksi palveluntuottaja per alue.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.11.2019 - 1.11.2021
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimusajan päättymisen jälkeen hankintaan sisältyy mahdollisuus 1+1+1 vuoden optioaikaan. Optioiden mahdollisesta käyttämisestä tehdään erillinen päätös 6 kk ennen mahdollisen optiokauden alkua.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Hankintasopimus alueittain (3)
Osa nro:
3
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Kiinteistöpalvelut. (70000000-1)
II.2.3) Suorituspaikka
Kerava (K245)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinta koskee kiinteistöjen lumityöpalveluita kausille 2019-2020 sekä 2020-2021. Palveluun sisältyy ulkopuhtaanapito, liukkaudentorjunta sekä lumityöt. Palvelun lumityökausi on 15.10-15.4.

Hankintaan valitaan yksi palveluntuottaja per alue.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.11.2019 - 1.11.2021
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimusajan päättymisen jälkeen hankintaan sisältyy mahdollisuus 1+1+1 vuoden optioaikaan. Optioiden mahdollisesta käyttämisestä tehdään erillinen päätös 6 kk ennen mahdollisen optiokauden alkua.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Tarjoajien soveltuvuudelle on asetettu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä vaatimuksia ja vaatimukset on kuvattu tarjouspyyntöasiakirjoissa.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.3) Tiedot sopimuksen toteuttamisesta vastaavasta henkilöstöstä
Sopimuksen toteuttamisesta vastaavien henkilöstön jäsenten nimien ja ammatillisten pätevyyksien ilmoittamisvelvollisuus

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
24.9.2019 14:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 3 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:24.9.2019 14:00

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
22.8.2019

Tarjouspyyntöasiakirjat

Tarjouspyyntöasiakirjat
https://kilport.fi
«« Takaisin