«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Sarastia Oy : Kiinteistöjen LED-valojen hankinta ja asennus

01.08.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-015947
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 148-363853
Tarjoukset 03.09.2019 klo 10.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/taitoa?id=222310&tpk=9fb5c80b-5958-4ab1-8099-d5e3286fe09f

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Sarastia Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2360731-5
Postiosoite:Palokunnankatu 26
Postinumero:13100
Postitoimipaikka:Hämeenlinna
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Tiia Luomanen
Sähköpostiosoite:tiia.luomanen@sarastia.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.kuntapro.fi/hankinta-ja-kilpailutuspalvelut
Lisää yhteystietoja (ilmoitetaan yhteishankintoja tehtäessä)

Tilaajat (mukana olevat hankintayksiköt)

Virallinen nimi:Mäntsälän kunta
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0129261-5
Postitoimipaikka:Mäntsälä
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:kirjaamo@mantsala.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.mantsala.fi/

Tilaajat (mukana olevat hankintayksiköt)

Virallinen nimi:Akaan kaupunki
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2050864-5
Postitoimipaikka:Akaa
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:akaan.kaupunki@akaa.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.akaa.fi/
I.2) Yhteishankinta
Sopimukseen sisältyy yhteishankintaa
Sopimuksen tekee yhteishankintayksikkö

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/taitoa

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/taitoa?id=222310&tpk=9fb5c80b-5958-4ab1-8099-d5e3286fe09f
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Kunta-alan palvelukeskus
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Kiinteistöjen LED-valojen hankinta ja asennus
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Valaistuslaitteet ja sähkölamput. (31500000-1)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Sarastia Oy:n kilpailutuspalvelut pyytää asiakkailleen tarjousta kiinteistöihin asennettavista LED-valoista ja niiden vaihtotyöstä. Valojen hankinta ja vaihtotyö voi olla yksittäinen toimeksianto tai suurempi urakka, jossa vaihdon kohteena on esimerkiksi koko kunnan valokanta osoitetuissa kiinteistöissä. Sopimuskausi on 4 vuotta. Sopimuskausi alkaa aikaisintaan hankintapäätöksen saatua lainvoiman. Sopimustoimittajaksi valitaan viisi vertailussa eniten pisteitä saanutta soveltuvuusvaatimukset täyttävää tarjoajaa. Hankintayksiköllä on oikeus tarkistaa tarjoajan tarjousasiakirjoissa antamat tiedot ennen hankintapäätöksen tekemistä. Mikäli annetut tiedot eivät pidä paikkansa, tarjous hylätään.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 1252800.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankintayksikkö pyytä tarjoustanne kiinteistöihin asennettavista LED-valoista, asennuksesta ja mahdollisista ohjausjärjestelmistä tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Tuotteiden pääkäyttökohteet ovat toimistotilat, koulut, päiväkodit, vanhainkodit, terveyskeskukset ja muut kuntien julkiset tilat.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
1252800.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:48 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Hankinnassa ovat optiona ohjausjärjestelmät.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Katso kohta Soveltuvuusvaatimukset

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.2) Sopimuksen toteuttamista koskevat ehdot:

Ks. tarjouspyynnön liitteenä oleva sopimuspohja liitteineen. Hankintapäätös ei luo sopimussuhdetta hankintayksikön ja valitun tarjoajan välille. Sopimus hankintayksikön ja valitun tarjoajan välillä katsotaan syntyneeksi vasta, kun hankintapäätös on saanut lainvoiman ja kun hankinnasta on allekirjoitettu erillinen kirjallinen sopimus. Mikäli sopimuksen syntyminen viivästyy valitusta tarjoajasta aiheutuvista syistä (mm. sopimusehtojen täyttämisen puutteet), on hankintayksiköllä oikeus hylätä annettu tarjous ja tehdä hankinnasta uusi hankintapäätös.

III.2.3) Tiedot sopimuksen toteuttamisesta vastaavasta henkilöstöstä
Sopimuksen toteuttamisesta vastaavien henkilöstön jäsenten nimien ja ammatillisten pätevyyksien ilmoittamisvelvollisuus

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.3) Tietoa puitejärjestelystä tai dynaamisesta hankintajärjestelmästä

Puitejärjestely yhden toimijan kanssa

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
3.9.2019 10:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:3.9.2019 10:30

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Internet-osoitehttp://www.markkinaoikeus.fi/fi/
VI.4.3) Muutoksenhakumenettely

Muutoksenhakumenettelyjen määräaikaa (-aikoja) koskevat tarkat tiedot:

Asianosaisen on tehtävä hankintaoikaisuvaatimus 14 päivän kuluessa siitä, kun asianosainen on saanut tiedon hankintayksikön päätöksestä tai muusta hankintamenettelyssä tehdystä ratkaisusta. Sähköistä tiedoksiantoa käytettäessä hankintapäätös oheisasiakirjoineen katsotaan saaduksi tiedoksi sinä päivänä, jolloin päätöksen oheisasiakirjoineen sisältävä sähköinen viesti on vastaanottajan käytettävissä tämän vastaanottolaitteessa siten, että viestiä voidaan käsitellä.

VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
1.8.2019
«« Takaisin