«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä : Siivous- ja puhdistuspalvelut Kainuun soten toimitiloihin Kajaanissa

04.07.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-014850
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 128-313695
Tarjoukset 15.08.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/kainuu?id=246101&tpk=c704eaed-8fda-4794-bd11-e80d67505758

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2496986-0
Postiosoite:Pohjolankatu 13, 3.krs
Postinumero:87100
Postitoimipaikka:Kajaani
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Merja Kemppainen
Puhelin:+358 447970214
Sähköpostiosoite:hankintatoimisto@kainuu.fi
NUTS-koodi:Kainuu (FI1D8)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://sote.kainuu.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/kainuu

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/kainuu?id=246101&tpk=c704eaed-8fda-4794-bd11-e80d67505758
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Sosiaali- ja terveystoimiala

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Siivous- ja puhdistuspalvelut Kainuun soten toimitiloihin Kajaanissa
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Siivous- ja puhdistuspalvelut. (90910000-9)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Siivous- ja sairaala-apulaistehtävät Kainuun Sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymän (Kainuun sote) hallinnoimiin tiloihin Kajaanin kaupungin alueella Kajaanin pääterveysasemalla ja siivoustyö Kajaanin kaupungin taajama-alueella sijaitseviin toimitiloihin. Tilat ovat eri puolilla Kajaanin kaupunkia. Sopimuksen alkamisajankohta on 1.1.2020 alkaen. Siivottava pinta-ala on yhteensä n. 11857,5 m2 9 eri kohteessa Kajaanissa. Palvelukuvaukset ilmenevät tarjouspyynnön liitteenä olevista siivousohjeista. Osatarjoukset palvelukokonaisuuksiin ovat mahdolliset. Kajaanin pääterveysaseman siivouksesta ja sairaala-apulaistyötä koskevaan sopimukseen tulee muutoksia Kainuun uuden sairaalan 2-vaiheen valmistumisen myötä v. 2021 aikana.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 1975000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Osatarjous 1: Siivoustarjous Kajaanin pääterveysasema, Satamakatu 2, Kajaani
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut. (90900000-6)
II.2.3) Suorituspaikka
Kainuu (FI1D8)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Siivoustarjous Kajaanin pääterveysasema, Satamakatu 2, 87100 Kajaani Pääterveysaseman osastosairaalan osastot, akuutin- ja kuntoutuksen osastot, hoivayksikkö, vastaanotto, fysioterapia, erityisterapia, suu- ja hammashoito, äitiys-ja lastenneuvolan ja toimisto -ja työtiloja noin 8716,5 m2 Tarjoajan tulee varautua siihen, että hankintakauden aikana siivouskohteissa voi tapahtua muutoksia, Tilaaja ei näin ollen sitoudu mihinkään hankintamäärään. Suurin osa Kajaanin pääterveysaseman toiminnoista muuttaa Kainuun uuden sairaalan tiloihin myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana v. 2021 aikana. Mikäli kohteita tulee lisää, tilaaja pidättää oikeuden sisällyttää ne tähän hankintaan ilman eri kilpailutusta. Tarjoajan tulee sitoutua siihen, että hinta on sama kuin vastaavan nyt hankinnan kohteen olevan kohteen hinta. Todetaan, että uutena kohteena ei pidetä sitä, että kohde muuttaa uuteen osoitteeseen, Tällöin kohteen palvelukuvaus vai päivitetään. Tilaaja ei hyvitä tarjoajaa kohteiden vähentymisestä. Lisätyönä ei pidetä sitä, että siivousajankohdat ja /palvelukuvauksen (ohjeiden) sisältö muuttuu (lisääntyvät) tilaajan ja /tai palveluntuottajan pyynnöstä. tilaaja hankkii lopputulosta, joka tulee olla tarjouspyynnön mukainen, joten palvelukuvauksissa esitetyt kerrat/tehtävät ovat suuntaa-antavia. Palveluntuottajalla on mahdollisuus tutustua kohteisiin 9.8.2019

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2020 - 31.12.2022
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Osatarjous 2: Siivoustarjous suu- ja hammashuollon, opiskelija terveydenhuollon, eläinlääkinnän ja toimistotiloja
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut sekä vastaavat palvelut kaupunki- ja maaseutualueilla. (90600000-3)
II.2.3) Suorituspaikka
Kainuu (FI1D8)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osatarjous 2: Suun terveydenhuollon (hammashuolto), opiskelija terveydenhuollon, eläinlääkinnän ja toimistotiloja (8 eri yksikköä) yhteensä noin 3141 m2. Tilat esitetty tarjouspyynnön liitteissä. Tarjoajan tulee varautua siihen, että hankintakauden aikana siivouskohteissa voi tapahtua muutoksia, Tilaaja ei näin ollen sitoudu mihinkään hankintamäärään. Mikäli kohteita tulee lisää, tilaaja pidättää oikeuden sisällyttää ne tähän hankintaan ilman eri kilpailutusta. Tarjoajan tulee sitoutua siihen, että hinta on sama kuin vastaavan nyt hankinnan kohteen olevan kohteen hinta. Todetaan, että uutena kohteena ei pidetä sitä, että kohde muuttaa uuteen osoitteeseen, Tällöin kohteen palvelukuvaus vai päivitetään. Tilaaja ei hyvitä tarjoajaa kohteiden vähentymisestä. Lisätyönä ei pidetä sitä, että siivousajankohdat ja /palvelukuvauksen (ohjeiden) sisältö muuttuu (lisääntyvät) tilaajan ja /tai palveluntuottajan pyynnöstä. tilaaja hankkii lopputulosta, joka tulee olla tarjouspyynnön mukainen, joten palvelukuvauksissa esitetyt kerrat/tehtävät ovat suuntaa-antavia. Palveluntuottajalla on mahdollisuus tutustua kohteisiin 9.8.2019

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2020 - 31.12.2022
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
15.8.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 14.2.2020
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:16.8.2019 12:00

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
4.7.2019
«« Takaisin