«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitos : Palvelukeskus Helsinki. Siivouspalvelut

26.06.2019 16:15
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-014200
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 122-298651
Tarjoukset 30.08.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/helpalvelukeskus?id=244969&tpk=09f1a2b0-db9c-4fa0-ab5e-1120d51f53ca

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitos
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0201256-6
Postiosoite:Pakkalantie 30
Postinumero:01530
Postitoimipaikka:Vantaa
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Hankinnat ja kilpailuttaminen
Sähköpostiosoite:palvelukeskus.hankinnat@hel.fi
NUTS-koodi:Helsingin seutu (S011)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.hel.fi/palvelukeskus/fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/helpalvelukeskus

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/helpalvelukeskus?id=244969&tpk=09f1a2b0-db9c-4fa0-ab5e-1120d51f53ca

edellä mainittuun osoitteeseen (kohta I.1)

I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Palvelukeskus Helsinki. Siivouspalvelut
Viitenumero:
HEL 2019-001794
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Siivouspalvelut. (90911200-8)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Tällä tarjouspyynnöllä haetaan siivouspalvelujen tuottajia kolmelle eri osa-alueelle. Tämän siivouspalvelujen tarjouspyynnön sisältö koostuu seuraavista osa-alueista: - Elimäenkadun toimistotilojen siivouspalvelut - Pakkalan toimistotilojen siivouspalvelut - Pakkalan tuotantolaitoksen siivouspalvelut.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 1100000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Elimäenkadun toimistotilojen siivouspalvelut. Palveluohjeen mukaisesti (Liite 1.1)
Osa nro:
1.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Siivouspalvelut. (90911200-8)
II.2.3) Suorituspaikka
Helsinki (K091)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Elimäenkatu 15. 00510 Helsinki.

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Palvelun kohde ja kuvaus. Toimitilamme sijaitsee osoitteessa Elimäenkatu 15, 6:ssa kerroksessa, jossa on 1877,6 m2. Toimintaa tiloissa on 24/7, tilassa on 18 työhuoneita, 5 kokoustilaa, 3 hiljaista huonetta, 7 wc:tä, 2 suihkutilaa ja avotoimistotilaa. Lisäksi toimitilaa on Elimäenkadun 8:ssa kerroksessa, jossa on 372 m2 ja 8 työhuonetta, 3 neuvotteluhuonetta, 2 wc:tä ja yksi keittiö. Tarve siivoukselle on vuoden jokaisena päivänä. Siivous tulisi hoitaa klo 6-15 välisenä aikana. Viikonloppuna siivotaan wc-tilat, suihkutilat, tyhjennetään roskakorit. Siivoukseen tulee sisällyttää myös pahvien vienti ja paperisilppurin tyhjennys. Tiloissa työskentelee n. 150 henkilöä. Tilojen siivouksessa tulee ottaa huomioon että henkilöstö tekee pääsääntöisesti töitä puhelimessa, joten yhdistelmäkoneen ja pölyimurin käyttö työpisteiden välittömässä läheisyydessä tulee tapahtua ennen klo 8.00. Osa avotoimistosta tulee myös siivota ennen klo 8.00.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
200000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimusta voidaan tilaajan yksipuolisella oikeudella jatkaa varsinaisen sopimuskauden jälkeen kahdella (1 + 1) optiovuodella, kuitenkin niin, että päätös option käytöstä tehdään jokaisen optiovuoden osalta erikseen viimeistään kolme (3) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä. Tilaaja voi tehdä ilmoituksen myös sähköisesti.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteena käytetään tässä hankinnassa ainoastaan halvinta hintaa. Hankittaville palveluille on asetettu tämän tarjouspyynnön kohdassa 11 MUUT EHDOT, vähimmäisvaatimuksina laadullisia vaatimuksia (laatukriteereitä), jotka tarjottavan palvelun tulee täyttää.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Pakkalan tuotantolaitoksen siivouspalvelut. Palveluohjeen mukaisesti (Liite 2.1)
Osa nro:
2.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Siivouspalvelut. (90911200-8)
II.2.3) Suorituspaikka
Vantaa (K092)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Pakkalantie 30, 01530 Vantaa.

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Pakkalan tuotantolaitoksen tilat sijaitsevat osoitteessa Pakkalantie 30, Vantaa. Toimintaa tiloissa on arkipäivisin ja tilat sijaitsevat kolmessa eri kerroksessa. Siivous tulee suorittaa arkipäivisin erikseen sovittavina aikoina.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
700000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimusta voidaan tilaajan yksipuolisella oikeudella jatkaa varsinaisen sopimuskauden jälkeen kahdella (1 + 1) optiovuodella, kuitenkin niin, että päätös option käytöstä tehdään jokaisen optiovuoden osalta erikseen viimeistään kolme (3) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä. Tilaaja voi tehdä ilmoituksen myös sähköisesti.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteena käytetään tässä hankinnassa ainoastaan halvinta hintaa. Hankittaville palveluille on asetettu tämän tarjouspyynnön kohdassa 11 MUUT EHDOT, vähimmäisvaatimuksina laadullisia vaatimuksia (laatukriteereitä), jotka tarjottavan palvelun tulee täyttää.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Pakkalan toimistotilojen siivouspalvelut. Palveluohjeen mukaisesti (Liite 3.1)
Osa nro:
3.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Siivouspalvelut. (90911200-8)
II.2.3) Suorituspaikka
Vantaa (K092)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Pakkalantie 30, 01530 Vantaa.

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Toimistotilat sijaitsevat osoitteessa Pakkalantie 30, Vantaa, kahdessa eri rakennuksessa. A-talossa on noin 1900 m2 ja siivottavia tiloja kolmessa kerroksessa. Toimintaa tiloissa on arkipäivisin. A-talossa on 38 työhuoneita, 4 kokoustilaa, tuotekehityskeittiö, 7 wc:tä, saunatila, jonka käyttö on vähäistä (pari kertaa vuodessa) sekä avotoimistotilaa, käytäviä, portaikkoja ja aulatiloja. B-talossa on noin 800 m2 ja siivottavia tiloja on ensimmäisessä kerroksessa. Toimintaa tiloissa on arkipäivisin. B-talossa on 9 työhuonetta, yksi kokoustila, 2 wc:tä sekä avotoimistotilaa. Siivous tulee hoitaa arkisin pääsääntöisesti klo 06.00 – 18.00 välisenä aikana.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
200000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimusta voidaan tilaajan yksipuolisella oikeudella jatkaa varsinaisen sopimuskauden jälkeen kahdella (1 + 1) optiovuodella, kuitenkin niin, että päätös option käytöstä tehdään jokaisen optiovuoden osalta erikseen viimeistään kolme (3) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä. Tilaaja voi tehdä ilmoituksen myös sähköisesti.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteena käytetään tässä hankinnassa ainoastaan halvinta hintaa. Hankittaville palveluille on asetettu tämän tarjouspyynnön kohdassa 11 MUUT EHDOT, vähimmäisvaatimuksina laadullisia vaatimuksia (laatukriteereitä), jotka tarjottavan palvelun tulee täyttää.

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Vaatimukset esitetään ESPD-osassa ja / tai muualla tarjouspyyntöasiakirjoissa liitteineen.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta

Luettelo valintaperusteista ja niiden lyhyt kuvaus:

Vaatimukset esitetään ESPD-osassa ja / tai muualla tarjouspyyntöasiakirjoissa liitteineen.

Mahdollisesti vaadittavien standardien vähimmäistaso(t):

Vaatimukset esitetään ESPD-osassa ja / tai muualla tarjouspyyntöasiakirjoissa liitteineen.

III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle

Luettelo valintaperusteista ja niiden lyhyt kuvaus:

Vaatimukset esitetään ESPD-osassa ja / tai muualla tarjouspyyntöasiakirjoissa liitteineen.

Mahdollisesti vaadittavien standardien vähimmäistaso(t):

Vaatimukset esitetään ESPD-osassa ja / tai muualla tarjouspyyntöasiakirjoissa liitteineen.

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.2) Sopimuksen toteuttamista koskevat ehdot:

Vaatimukset esitetään ESPD-osassa ja / tai muualla tarjouspyyntöasiakirjoissa liitteineen.

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: ei

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
30.8.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 31.12.2019
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:30.8.2019 12:15
Paikka: Pakkalantie 30, 01530 Vantaa

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.4.3) Muutoksenhakumenettely

Muutoksenhakumenettelyjen määräaikaa (-aikoja) koskevat tarkat tiedot:

Muutoksenhakumenettely ohjeistetaan hankintapäätöksen tiedoksiannossa.

VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
26.6.2019
«« Takaisin