«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Opetushallitus : Tapahtumahallintapalvelu

03.06.2019 17:00
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-012306
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 106-259208
Tarjoukset 08.07.2019 klo 16.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=240072&tpk=ee002bfe-3402-4286-81c1-1ed64bbc38a4

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Opetushallitus
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2769790-1
Postiosoite:Hakaniemenranta 6
Postinumero:00530
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295331000
Sähköpostiosoite:paula.merikko@oph.fi
Faksi:+358 295331035
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.oph.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=240072&tpk=ee002bfe-3402-4286-81c1-1ed64bbc38a4
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Kansallinen tai liittovaltiotason virasto/laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Koulutus

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Tapahtumahallintapalvelu
Viitenumero:
OPH-1222-2019
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki. (72000000-5)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena on tapahtumahallintaan käytettävän ohjelmistopalvelun toteuttaminen ja ylläpito (SaaS, Software as a Service). Palvelua käytetään tapahtumien järjestämiseen sekä markkinoinnin, asiakastietojen, maksuliikenteen, viestinnän ja raportoinnin hallintaan. Hankinnan kohteeseen kuuluu palveluratkaisun toteutus valmisohjelmistolla, mahdollinen asiakaskohtainen räätälöinti ja sovitus, palvelujärjestelmän käyttöönotto ja tarvittavat integraatiot, käyttäjäkoulutus sekä palveluratkaisun ylläpito (SaaS) ja pääkäyttäjä- ja käyttäjätuki. Palvelu sisältää myös käyttöohjeet, raportit ja muut asiakirjat, joita tarvitaan palvelun hyödyntämiseen. Tapahtumien järjestämistä tehostava ja yhtenäistävä ratkaisu otetaan käyttöön Opetushallituksessa ja sen alaisissa erillisyksiköissä (YTL ja Karvi).

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 165000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on tapahtumahallintaan käytettävän ohjelmistopalvelun toteuttaminen ja ylläpito (SaaS, Software as a Service). Palvelua käytetään tapahtumien järjestämiseen sekä markkinoinnin, asiakastietojen, maksuliikenteen, viestinnän ja raportoinnin hallintaan. Hankinnan kohteeseen kuuluu palveluratkaisun toteutus valmisohjelmistolla, mahdollinen asiakaskohtainen räätälöinti ja sovitus, palvelujärjestelmän käyttöönotto ja tarvittavat integraatiot, käyttäjäkoulutus sekä palveluratkaisun ylläpito (SaaS) ja pääkäyttäjä- ja käyttäjätuki. Palvelu sisältää myös käyttöohjeet, raportit ja muut asiakirjat, joita tarvitaan palvelun hyödyntämiseen. Tapahtumien järjestämistä tehostava ja yhtenäistävä ratkaisu otetaan käyttöön Opetushallituksessa ja sen alaisissa erillisyksiköissä (YTL ja Karvi). Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin liitteissä ”Hankinnan kohteen kuvaus” ja "Vaatimusmäärittely".

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
165000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:60 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimus on voimassa toistaiseksi. Hankintayksikkö suunnittelee kilpailuttavansa sopimuksen 4-5 vuoden kuluttua sopimuskauden alkamisesta. Yllä esitetty sopimuskauden kesto on siten arvio sopimuskauden pituudesta. Sopijapuolilla on oikeus irtisanoa toistaiseksi voimassa oleva sopimus päättymään kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Hankintayksiköllä on oikeus ostaa tarpeen vaatiessa hankinnan kohteeseen liittyvää käyttöliittymä-, konsepti-, kehitys- tai muuta vastaavaa asiantuntemusta vaativaa muutos- ja lisätyötä enintään 50 henkilötyöpäivää vuodessa. Muutos- ja lisätyön arvo on otettu huomioon laskettaessa sopimuksen kokonaisarvoa.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
8.7.2019 16:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:9.7.2019 10:00
Paikka: Tarjousten avaustilaisuus ei ole julkinen.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Käytetään sähköistä tilausta

Sähköinen laskutus hyväksytään

Käytetään sähköistä maksua

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
3.6.2019
«« Takaisin