«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Kansaneläkelaitos : Kansaneläkelaitoksen Päätoimitalon osittainen siivouspalvelu

29.05.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-012094
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 104-252780
Tarjoukset 29.07.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=241166&tpk=ca089bd2-9a11-485b-91e2-67ab3ab8c3f0

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Kansaneläkelaitos
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0246246-0
Postiosoite:Nordenskiöldinkatu 12
Postinumero:00250
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:hankintapalvelut@kela.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.kela.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=241166&tpk=ca089bd2-9a11-485b-91e2-67ab3ab8c3f0
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Julkisoikeudellinen laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Sosiaaliturva

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Kansaneläkelaitoksen Päätoimitalon osittainen siivouspalvelu
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Toimistotilojen siivous. (90919200-4)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena on Kelan Päätoimitalon osittainen siivouspalvelu osoitteessa: Nordenskiöldinkatu 12, 00250 Helsinki.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 350000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Helsinki (K091)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on Kelan Päätoimitalon osittainen siivouspalvelu osoitteessa: Nordenskiöldinkatu 12, 00250 Helsinki. Hankinnan kohteena oleva siivouspalvelu ja siivottava tilat on kuvattu tarkemmin työohjeessa, laatukuvauksessa, pohjapiirustuksessa ja sopimusluonnoksessa (liitteet 1, 2, 3 ja 4). Lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu Kelan omien Päätoimitalossa työskentelevien siivoojien sijaistaminen tarvittaessa tuntityönä. Tämä työ tapahtuu Kelan työnjohdon alaisuudessa. Aiempien vuosien perusteella arvioitu sijaistarve on noin 1400 tuntia vuodessa. Määrä saattaa kuitenkin vaihdella huomattavasti eikä Kela sitoudu mihinkään ostettavaan vähimmäistuntimäärään. Kela varaa oikeuden ostaa sijaistuksia myös muilta palveluntuottajilta. Tarjouskilpailun perusteella valitaan yksi (1) palveluntuottaja, jonka kanssa Kela tekee palvelusopimuksen Kelan Päätoimitalon osittaisesta siivouspalvelusta. Hankintamenettely käynnistyy hankintailmoituksen julkaisemisella Hilma-ilmoituskanavassa ja kaikki tarjouspyyntöasiakirjat ovat sähköisesti ja avoimesti kaikkien saatavilla Hanki-palvelussa. Hankintamenettelyssä kaikki halukkaat toimittajat voivat tehdä tarjouksen tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankintamenettely toteutetaan tarjouspyynnössä tarkemmin kuvatulla tavalla.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
PerustePainotus:
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Laatu50
Hinta 50
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.11.2019 - 31.12.2020
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimus on voimassa ensin määräaikaisena 1.11.2019 - 31.12.2020, jonka jälkeen sopimus on voimassa toistaiseksi (ks. tarkempi kuvaus sopimusluonnoksesta).

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

PAKOLLINEN TUTUSTUMINEN SIIVOUSKOHTEESEEN Siivouskohteeseen tutustuminen ennen tarjousten jättämistä on pakollinen vaatimus. Tutustumistilaisuus on maanantaina 13.6.2019 klo 09.30 - 10.30 ja siihen tulee ilmoittautua yhteyshenkilö Kati Myllymaalle sähköpostitse kati.myllymaa@kela.fi 12.6.2019 klo 14.00 mennessä.

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
29.7.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 3 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:29.7.2019 12:15

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

Käytetään sähköistä maksua

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
29.5.2019
«« Takaisin