«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Aalto University Foundation sr : Aalto Service Platform

28.05.2019 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-012005
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 103-249930
Osallistumishakemukset 27.06.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=238111&tpk=026d4f8d-04d7-447f-a289-51cd165903ce

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Aalto University Foundation sr
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2228357-4
Postiosoite:PL 11000
Postinumero:00076
Postitoimipaikka:AALTO
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Mikko Matilainen
Puhelin:+358 503015348
Sähköpostiosoite:mikko.matilainen@aalto.fi
NUTS-koodi:Espoo (K049)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.aalto.fi/en

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=238111&tpk=026d4f8d-04d7-447f-a289-51cd165903ce
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Foundation based university
I.5) Pääasiallinen toimiala
Koulutus

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Aalto Service Platform
Viitenumero:
D/292/01.01.04.00/2019
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki. (72000000-5)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Aalto University Foundation sr (”Contracting Authority”, “Aalto” or ”Customer”) is inviting candidates to leave a request to participate for the Aalto Service Platform (”Service”) procurement.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät. (48000000-8)
II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI) , Muu kuin Suomi (FIZ)
Muu kuin Suomi
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Aalto is currently lacking a comprehensive platform for service provisioning and process automation. Current services are split between a variety of platforms, some of them deprecated and in need of replacement. Aalto does not have a holistic view of the student or faculty lifecycle. This has an impact on student engagement, study progress, and staff retention. To simplify the service provisioning landscape, Aalto is looking for a mainly web-based platform (SaaS) to serve a wide variety of needs, including in particular: • A device and platform independent service provisioning tool capable of process automation, customization of user-specific front ends and interfaces, usage of artificial intelligence in customer experience • A platform enabling a 360-degree view into the full lifecycle of our different customer groups, including students and faculty • A coherent data architecture taking into account the special needs of the university environment, including standard roles set in a university environment • Flexible integration capabilities • Analytics capabilities (e.g. student marketing, study progress) • Student satisfaction metrics • Process development Aalto intention is to procure a solid service platform from a technology provider that is capable to provide both product support for its own digital product and support development insight for Aalto’s strategic ambitions and vision within its product suite. The object of procurement is described in more detail in Appendix O1 Subject matter of the procurement. The Contracting Authority selects one (1) service provider and concludes a contract with that service provider. The service provider may also be a consortium or a group of tenderers. The contract period starts from signing the contract and is valid until further notice. The conditions will be specified during the negotiations.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.2.2020 -
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

See more detail on the procurement documents with all the attachments.

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Please see the ESPD-form.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Tarjousperusteinen neuvottelumenettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
27.6.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
englanti
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 4 kuukautta

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.3) Lisätiedot:

The procurement will take place in compliance with the Act on Public Procurement and Concession Contracts (1397/2016). The negotiated procedure is used in the procurement because the contract cannot be awarded without prior negotiations due to: 1) the needs of the Contracting Authority cannot be met without adapting existing solutions; 2) the procurement includes design or innovative solutions; and 3) the procurement has specific circumstances related to its nature, complexity, legal and financial form, and because of the risks pertaining thereto. The Contracting Authority will select tenderers among the candidates who request to participate. (See more detail and the selection criteria as stated in the procurement documents.) The Contracting Authority may wholly or partially interrupt the procurement procedure for legitimate and justifiable reason (Act on Public Procurement and Concession Contracts, section 125). The documents of the procurement are available in English. All the appendices and preliminary invitation to tender represents preliminary views of the Contracting Authority and the documents shall be amended and clarified during the procurement process. Should the tenderer wish to obtain the tender documents in another language, he must himself arrange for their translation and bear the costs thus incurred. No compensation will be payed to companies for preparation a request to participate, a tender, presentation or otherwise taking part in the procedure. The Customer has utilized following experts in preparing the instructions to the request to participate: • PTCServices Oy / Kaisa Mäkinen • PTCServices Oy / Uttrang Thor-Touch • KPMG / Anu Ukonmaanaho The experts of the company mentioned above are unable to act as candidate’s or tenderer’s advisor in the project during the competitive bidding.

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
28.5.2019
«« Takaisin