«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Oy Komit Ab : ERP-system

21.05.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-011357
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 098-236836
Tarjoukset 25.06.2019 klo 16.00 mennessä osoitteeseen:
Oy Komit Ab
Skrufvilagatan 2
68910
Bennäs

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Oy Komit Ab
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2571037-5
Postiosoite:Skrufvilagatan 2
Postinumero:68910
Postitoimipaikka:Bennäs
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:info@komit-ict.fi
NUTS-koodi:Jakobstad (K598)
Pääasiallinen osoite: (URL)www.komit-ict.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2019-011357/attachments

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä

edellä mainittuun osoitteeseen (kohta I.1)

I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Upphandlingsenhet för kommunal sektor
I.5) Pääasiallinen toimiala
Upphandlingsenhet för kommunal sektor

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
ERP-system
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät. (48000000-8)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Komit ber om er offert på ett helt integrerat ERP-affärssystem lämpat för offentlig förvaltning i Finland jämte tjänster.

Föremålet för upphandlingen är ett integrerat ERP-affärssystem bestående av:

• ekonomiförvaltning

• personalförvaltning (HR/HRM/HRD)

• resehantering

• löneräkning

Dessutom kan anbudsgivaren ge offert på tilläggsdelarna:

• projektadministration

• inköp

• teknisk service och underhåll

• fastighetsservice

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki. (72000000-5)
II.2.3) Suorituspaikka
Finland (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Föremålet för upphandlingen är ett integrerat ERP-affärssystem bestående av:

• ekonomiförvaltning

• personalförvaltning (HR/HRM/HRD)

• resehantering

• löneräkning

Dessutom kan anbudsgivaren ge offert på tilläggsdelarna:

• projektadministration

• inköp

• teknisk service och underhåll

• fastighetsservice

Obligatoriska delsystem är ekonomiförvaltning, personalförvaltning (HR/HRM/HRD), resehantering samt löneräkning. Systemet bör lämpa sig för den offentliga förvaltningen, speciellt för den kommunala sektorn samt för Shared Service Centers (SSC, bokföringsbyråer). Bilaga 2 kravspecifikation definierar närmare vilka delar som skall ingå. Alla delsystem förutom fastighetsservice skall kunna användas från en och samma databas och via samma användargränssnitt.

Målet för upphandlingen är att göra avtal gällande ERP-systemet, konsulttjänster för ibruktagning och utbildning samt underhåll och support. Omfattningen på kommande ibruktagningar varierar enligt kommunerna beträffande vilka delsystem som tas ibruk, antalet användare, antalet gränssnitt osv. Komit binder sig inte till att upphandla vissa delsystem och ej heller till minimimängder på kundorganisationer, användare eller övriga volymer.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Avtalet kan förlängas med tre (3) år. Om detta överenskoms skriftligt årligen.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Anbudsgivaren kan ge offert på tilläggsdelarna

• projektadministration

• inköp

• teknisk service och underhåll

• fastighetsservice

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Förutsättningen för att leveranserna och ibruktagningarna lyckas är att leverantören har tillräcklig kunskap:

• om kommunal förvaltning,

• om olika förvaltningars verksamhet inom kommuner,

• om systemleveransprojekt och omfattande ibruktagningar.

Leverantörens personal bör dessutom kunna kommunicera på båda inhemska språken, både i skrift och i tal. Tvåspråkighet krävs av både konsulter, utbildare och av supportpersonalen.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.3) Tiedot sopimuksen toteuttamisesta vastaavasta henkilöstöstä
Sopimuksen toteuttamisesta vastaavien henkilöstön jäsenten nimien ja ammatillisten pätevyyksien ilmoittamisvelvollisuus

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.3) Tietoa puitejärjestelystä tai dynaamisesta hankintajärjestelmästä

Puitejärjestely yhden toimijan kanssa

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
25.6.2019 16:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
ruotsi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 30.9.2019
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:26.6.2019 14:00
Paikka: Oy Komit Ab, Skrufvilagatan 2, 68910 Bennäs

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Marknadsdomstolen
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsingfors
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
20.5.2019

Tarjouspyyntöasiakirjat

Tarjouspyyntöasiakirjat
ERP anbudsförfrågan, KomIT Oy Ab 20.5.2019.pdf
KomIT_Bilaga_1_Lämplighetskrav.xlsx
KomIT_bilaga_2_Kravspecifikation.xlsx
KomIT_bilaga_3_Referenser.xlsx
KomIT_Bilaga_4_Priser.xlsx
KomIT_Bilaga_7_Projektplan.pdf
KomIT_Bilaga_8_Demonstration.pdf
«« Takaisin