«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Valtiovarainministeriö : Maksuliikepalvelut

11.05.2019 07:00
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-010549
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 091-219590
Tarjoukset 14.06.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=235380&tpk=bad734d7-56d4-43ff-a38d-75def0fb6c8d

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Valtiovarainministeriö
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0245439-9
Postiosoite:PL 28
Postinumero:00023
Postitoimipaikka:Valtioneuvosto
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Keijo Kettunen
Puhelin:+358 295502408
Sähköpostiosoite:kilpailutus@hansel.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.vm.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=235380&tpk=bad734d7-56d4-43ff-a38d-75def0fb6c8d
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Kansallinen tai liittovaltiotason virasto/laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Maksuliikepalvelut
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Rahoitus- ja vakuutuspalvelut. (66000000-0)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena on maksuliikepalvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
1. Pankki
Osa nro:
1.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Rahoitus- ja vakuutuspalvelut. (66000000-0)
II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on maksuliikepalvelut 1. osa-alueen (1. Pankki) osalta tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:86 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Hankintaan liittyvät lisähankintamahdollisuudet on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" ja liitteessä 7 "Hinnat ja laadulliset toiminnallisuudet".

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Sopimuskausi on seitsemän (7) vuotta ja kaksi (2) kuukautta pääsopimuksen mukaisin irtisanomisehdoin. Sopimuskautta ja sopimuksen irtisanomista koskevat ehdot on esitetty tarkemmin pääsopimuksessa (katso tarjouspyynnön liitteen 3 "Pääsopimus" kohdat 26 ja 27). Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.10.2019.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
2. Pankki
Osa nro:
2.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Rahoitus- ja vakuutuspalvelut. (66000000-0)
II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on maksuliikepalvelut 2. osa-alueen (2. Pankki) osalta tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:86 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Hankintaan liittyvät lisähankintamahdollisuudet on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" ja liitteessä 7 "Hinnat ja laadulliset toiminnallisuudet".

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Sopimuskausi on seitsemän (7) vuotta ja kaksi (2) kuukautta pääsopimuksen mukaisin irtisanomisehdoin. Sopimuskautta ja sopimuksen irtisanomista koskevat ehdot on esitetty tarkemmin pääsopimuksessa (katso tarjouspyynnön liitteen 3 "Pääsopimus" kohdat 26 ja 27). Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.10.2019.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Varapankki
Osa nro:
3.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Rahoitus- ja vakuutuspalvelut. (66000000-0)
II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on maksuliikepalvelut 3. osa-alueen (Varapankki) osalta tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:86 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Hankintaan liittyvät lisähankintamahdollisuudet on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" ja liitteessä 7 "Hinnat ja laadulliset toiminnallisuudet".

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Sopimuskausi on seitsemän (7) vuotta ja kaksi (2) kuukautta sopimuksen mukaisin irtisanomisehdoin. Sopimuskautta ja sopimuksen irtisanomista koskevat ehdot on esitetty tarkemmin sopimuksessa (katso tarjouspyynnön liitteen 3.1 "Sopimus varapankki_huoltovarmuuspankki" luvut 6 ja 7). Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.10.2019.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Huoltovarmuuspankki
Osa nro:
4.
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Rahoitus- ja vakuutuspalvelut. (66000000-0)
II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on maksuliikepalvelut 4. osa-alueen (Huoltovarmuuspankki) osalta tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:86 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Hankintaan liittyvät lisähankintamahdollisuudet on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" ja liitteessä 7 "Hinnat ja laadulliset toiminnallisuudet".

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Sopimuskausi on seitsemän (7) vuotta ja kaksi (2) kuukautta sopimuksen mukaisin irtisanomisehdoin. Sopimuskautta ja sopimuksen irtisanomista koskevat ehdot on esitetty tarkemmin sopimuksessa (katso tarjouspyynnön liitteen 3.1 "Sopimus varapankki_huoltovarmuuspankki" luvut 6 ja 7). Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.10.2019.

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Katso hankinta-asiakirjat.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.2) Sopimuksen toteuttamista koskevat ehdot:

Katso hankinta-asiakirjat.

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
14.6.2019 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 9 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:14.6.2019 12:30

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Käytetään sähköistä tilausta

Sähköinen laskutus hyväksytään

Käytetään sähköistä maksua

VI.3) Lisätiedot:

Hansel Oy toimii kilpailutuksessa konsultatiivisessa roolissa.

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
10.5.2019
«« Takaisin