«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Korjausilmoitus:
Helsingin kaupunginkanslia : Esitystekniikan laitteet ja palvelut (DPS)

11.04.2019 17:00
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-008178
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 073-172760

I kohta: Hankintaviranomainen/-yksikkö

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Helsingin kaupunginkanslia
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0201256-6
Postiosoite:PL 700
Postinumero:00099
Postitoimipaikka:Helsingin kaupunki
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Raili Alanko
Puhelin:+358 931031764
Sähköpostiosoite:raili.alanko@hel.fi
NUTS-koodi:Helsinki (K091)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.hel.fi/hank
Lisää yhteystietoja (ilmoitetaan yhteishankintoja tehtäessä)

Tilaajat (mukana olevat hankintayksiköt)

Virallinen nimi:Helsingin kaupungin toimialat ja liikelaitokset
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0201256-6
Postiosoite:PL 700
Postinumero:00099
Postitoimipaikka:Helsingin kaupunki
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:raili.alanko@hel.fi
NUTS-koodi:Helsinki (K091)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.hel.fi/hank

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Esitystekniikan laitteet ja palvelut (DPS)
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Radio-, televisio- ja viestintä- ja teleliikennelaitteet ja niihin liittyvät laitteet. (32000000-3)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on esitystekniikan laitteiden ja niihin liittyvien palvelujen hankinta. Helsingin kaupungin yksiköt toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisessa hankintajärjestelmässä on 3 osaluetta. Tarjoaja voi osallistua sisäisiin kilpailutuksiin vain niillä osa-alueilla, joihin se tulee hyväksytyksi. Osa-alueet: 1. Laitteet ja asennukset 2. Asiakaspalvelut 3. Tuki- ja huoltopalvelut

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
11.4.2019

VII kohta: Muutokset

VII.1) Korjattavat tai lisättävät tiedot

VII.1.2) Teksti, jota alkuperäisessä ilmoituksessa oikaistaan

Osan numero: II.1.4
Muutettava kohta: Lyhyt kuvaus

Oikaistava tieto:

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on esitystekniikan laitteiden ja niihin liittyvien palvelujen hankinta. Helsingin kaupungin yksiköt toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisessa hankintajärjestelmässä on 3 osaluetta. Tarjoaja voi osallistua sisäisiin kilpailutuksiin vain niillä osa-alueilla, joihin se tulee hyväksytyksi. Osa-alueet: 1. Laitteet ja asennukset 2. Asiakaspalvelut 3. Tuki- ja huoltopalvelut

Oikaisu:

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on esitystekniikan laitteiden ja niihin liittyvien palvelujen hankinta. Helsingin kaupungin yksiköt toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisessa hankintajärjestelmässä on 3 osa-aluetta. Tarjoaja voi osallistua sisäisiin kilpailutuksiin sillä osa-alueella, johon se tulee hyväksytyksi. Osa-alueet: 1. Laitteet ja asennukset 2. Asiakaspalvelut 3. Tuki- ja huoltopalvelut

VII.1.2) Teksti, jota alkuperäisessä ilmoituksessa oikaistaan

Osan numero: II.1.6
Muutettava kohta: Tarjoukset voivat koskea

Oikaistava tieto:

Kaikkia osia

Oikaisu:

Vain yhtä osaa

VII.1.2) Teksti, jota alkuperäisessä ilmoituksessa oikaistaan

Osan numero: VI.3
Muutettava kohta: Lisätiedot

Oikaistava tieto:

Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa osallistumishakemusten jättämiselle on varattu aikaa 1.5.2019 saakka. Tänä aikana dynaamisesssa hankintajärjestelmässä ei julkaista tarjouspyyntöjä. Osallistumishakemuksia voi jättää koko dynaamisen hankintajärjestelmän keston ajan. Asiakas voi käyttää julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, jäljempänä hankintalaki) mukaista sähköistä huutokauppaa hankkiessaan tässä DPS:ssä tarkoitettuja tuotteita ja palveluja.

Oikaisu:

Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa osallistumishakemusten jättämiselle on varattu aikaa 12.5.2019 saakka. Tänä aikana dynaamisesssa hankintajärjestelmässä ei julkaista tarjouspyyntöjä. Osallistumishakemuksia voi jättää koko dynaamisen hankintajärjestelmän keston ajan. Asiakas voi käyttää julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, jäljempänä hankintalaki) mukaista sähköistä huutokauppaa hankkiessaan tässä DPS:ssä tarkoitettuja tuotteita ja palveluja.

VII.2) Muut täydentävät tiedot:

- Rikosrekisteriotteet saavat olla enintään 12 kk vanhoja. - Liitetiedostona sopimusluonnoksen tietoturvallisuusliite.

«« Takaisin