«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Turun kaupunki : Kulkurin Valssin ja Vuokkokodin ensikertainen kalustaminen

15.03.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-005702
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 054-124107
Tarjoukset 22.04.2019 klo 11.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/turku?id=222956&tpk=34108759-1280-4e27-9817-020613695303

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Turun kaupunki
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0204819-8
Postiosoite:PL 630 (Käyntiosoite: Linnankatu 31, 2. krs)
Postinumero:20101
Postitoimipaikka:Turku
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Päivi Aaltonen
Puhelin:+358 401760107
Sähköpostiosoite:paivi.aaltonen@turku.fi
NUTS-koodi:Turku (K853)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.turku.fi/hankinnat

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/turku

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/turku?id=222956&tpk=34108759-1280-4e27-9817-020613695303
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Kulkurin Valssin ja Vuokkokodin ensikertainen kalustaminen
Viitenumero:
12427-2018
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Huonekalut. (39100000-3)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Turun kaupungin strateginen hankinta pyytää tarjouksia sosiaali- ja terveyslautakunnan toimeksiannosta Kulkurin Valssin ja Vuokkokodin ensikertaisesta kalustamisesta. Hankinta toteutetaan käänteisenä kilpailutuksena ns. ”ranskalainen urakka”. Hankittavan kalustuksen ja siihen liittyvän muun tarjoukseen sisältyvän sisustuksen tulee olla hinnaltaan Kulkurin Valssi 286 000 € (alv 0%) ja Vuokkokoti 285 000 € (alv 0%). Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi (1) toimittaja kohteittain.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 571000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Kulkurin Valssin ensikertainen kalustaminen
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet. (39000000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Turku (K853)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on Kulkurin Valssin ensikertainen kalustaminen.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
286000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:5.8.2019 - 9.8.2019
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Tilaajalla on oikeus täydentää tai supistaa tilattavien kalusteiden määrää +/-5%, tarjotusta määrästä.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Vuokkokodin ensikertainen kalustaminen
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet. (39000000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Turku (K853)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena on Vuokkokodin ensikertainen kalustaminen.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
285000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:2.9.2019 - 6.9.2019
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Tilaajalla on oikeus täydentää tai supistaa tilattavien kalusteiden määrää +/-5%, tarjotusta määrästä.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
22.4.2019 11:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:22.4.2019 11:30

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
14.3.2019
«« Takaisin