«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Ennakkoilmoitus (Tarjousten vastaanottamisen määräaikojen lyhentäminen):
Jyväskylän kaupunki : Paino-, tulostus- ja kopiointipalvelujen hankinta

12.02.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-003198
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 031-069612

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
Direktiivi 2014/24/EU
Tämän ilmoituksen tarkoituksena on tarjousten vastaanottamisen määräaikojen lyhentäminen
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Jyväskylän kaupunki
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0174666-4
Postiosoite:Vapaudenkatu 32 / PL 193
Postinumero:40101
Postitoimipaikka:Jyväskylä
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Jari Jaatinen
Puhelin:+358 142661407
Sähköpostiosoite:jari.jaatinen@jkl.fi
NUTS-koodi:Keski-Suomi (FI193)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.jyvaskyla.fi
Hankkijaprofiilin osoite: (URL)http://www.jyvaskyla.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/jyvaskyla

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/jyvaskyla?id=220798&tpk=fe306b4b-4233-4d9e-aebc-553786bb7885
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde (ennakkotietoilmoitus)

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Paino-, tulostus- ja kopiointipalvelujen hankinta
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Painatus ja siihen liittyvät palvelut. (79800000-2)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Ennakkoilmoitus koskee Jyväskylän kaupungin eri yksiköille ja liikelaitoksille hankittavia Paino-, kopiointi- ja tulostuspalvelujen hankintaa. Ennakkoilmoituksessa on ilmoitettu osakokonaisuuksien lukumääräksi neljä (4) osiota. Osakokonaisuuksien lopullinen määrä sekä otsikko/rakenne tarkentuu kuitenkin vasta hankintailmoituksessa.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Paino-, tulostus- ja kopiointipalvelut
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Painatus ja siihen liittyvät palvelut. (79800000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Keski-Suomi (FI193)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osakokonaisuuden 1 tuotevalikoimaan kuuluvat perinteisesti paperille kopioitavat tulostettavat ja painatettavat digi- ja offset-painotuotteita kuten esitteet, julisteet, kutsut , flyerit, A3-A5 kopiot ja tulosteet, lomakkeet, käyntikortit, vihkot sekä lisäksi osakokonaisuuteen 1 kuuluvien tuotteiden tarvitsemat jälkikäsittelyt ja erilaiset lisäpalvelut kuten esim. taitto- ja kuvankäsittely jne.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimus jatkuu 24 kuukauden määräajan jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, kuitenkin siten, että puitesopimus on voimassa enintään hankintalaissa mainitun 48 kuukauden ajanjakson.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Osakokonaisuuden 1 puitejärjestelyyn tullaan valitsemaan useampia toimijoita.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Rakennuspiirustukset ja muut tekniset piirustukset
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Painatus ja siihen liittyvät palvelut. (79800000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Keski-Suomi (FI193)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osakokonaisuuden 2 tuotevalikoimaan kuuluvat rakennuspiirustusprojekteihin sisältyvien eri kokoisten asiakirjojen tulostus-, kopiointi- ja skannauspalvelut sekä vektorointipalvelut. Tällaisia asiakirjojen ovat mm. rakennuspiirustukset, rakennuspiirustuksiin liittyvät muut tekstiasiakirjat sekä työselitykset ja selosteet.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimus jatkuu 24 kuukauden määräajan jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, kuitenkin siten, että puitesopimus on voimassa enintään hankintalaissa mainitun 48 kuukauden ajanjakson.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Osakokonaisuuteen 2 tullaan valitsemaan ainoastaan yksi (1) toimittaja.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Kyltit ja opasteet, teippaukset sekä muovitarrat
Osa nro:
3
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Painatus ja siihen liittyvät palvelut. (79800000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Keski-Suomi (FI193)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osakokonaisuuden 3 tuotevalikoimaan kuuluvat eri materiaaleille (esim. kapalevylle, kennolle, muoville tai pahville) toteutettavat kyltit ja opasteet sekä teippaukset ja muovitarrat. Tuotteisiin voidaan hankkia lisäpalveluna myös asennuspalvelua.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimus jatkuu 24 kuukauden määräajan jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, kuitenkin siten, että puitesopimus on voimassa enintään hankintalaissa mainitun 48 kuukauden ajanjakson.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Osakokonaisuuden 3 puitejärjestelyyn tullaan valitsemaan useampia toimijoita.

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Suurkuvatuotteet
Osa nro:
4
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Painatus ja siihen liittyvät palvelut. (79800000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Keski-Suomi (FI193)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osakokonaisuuden 4 tuotevalikoimaan kuuluvat eri materiaaleille (esim. kangas, kuvavuota, muovi) toteutettavat suurkuvatuotteet ja mainostelineet kuten roll-upit, beach flagit, banderollit jne. Tuotteisiin voidaan hankkia lisäpalveluna myös asennus-, korjaus- sekä tarvittaessa ompelupalvelua.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:24 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimus jatkuu 24 kuukauden määräajan jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, kuitenkin siten, että puitesopimus on voimassa enintään hankintalaissa mainitun 48 kuukauden ajanjakson.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Osakokonaisuuden 4 puitejärjestelyyn tullaan valitsemaan useampia toimijoita.

II.3) Hankintailmoituksen arvioitu julkaisupäivämäärä:
15.4.2019

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.3) Tietoa puitejärjestelystä tai dynaamisesta hankintajärjestelmästä

Puitejärjestely useampien toimijoiden kanssa

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.5) Sopimuksentekomenettelyn suunniteltu alkamispäivä:
13.5.2019

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Käytetään sähköistä tilausta

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.3) Lisätiedot:

Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan ENNAKKOILMOITUS / TIETOPYYNTÖ paino-, kopiointi- ja tulostuspalveluja toimittaville markkinatoimijoille. Tämä ilmoitus ei myöskään sido Jyväskylän kaupunkia toteuttamaan hankintaa ennakkoilmoituksen/tietopyynnön mukaisena. Hankinnan valmisteluvaiheessa tullaan markkinatoimijoiden kanssa käymään teknistä vuoropuhelua. Nykyisen sopimustoimittajan lisäksi toimittajahaastatteluihin kutsutaan hankintayksikön harkinnan mukaan riittävä määrä ilmoittautuneita markkinatoimijoita. Hankintayksikkö varaa oikeuden kuulla ilmoittautuneiden lisäksi myös muitakin ilmoittautuneita markkinatoimijoita, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi hankinnan valmistelun kannalta. Tarvittaessa vuoropuhelua voidaan käydä myös sähköpostitse ja/tai puhelimitse hankintayksikön harkinnan mukaan. Markkinatoimijoita pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 22.2.2019 mennessä ja ne on tehtävä sähköpostitse osoitteeseen jari.jaatinen@jkl.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä toivomme, että yritys toimittaa alla pyydetyt selvitykset seuraavan jaottelun mukaan erillisillä liitteillä niihin osakokonaisuuksiin, joihin se on kiinnostunut tarjoamaan palvelua. 1. Yleiskuvaus yrityksen toiminnasta ja resursseista 2. Selvitys yrityksen tuote- ja palveluvalikoimasta huomioiden osakokonaisuuden sisältö 3. Mitä palveluja pystyy tuottamaan itse ja mitä alihankintana huomioiden hankinnan laajuus. Kohdan 3. selvityksestä on käytävä ilmi, mille kaikille eri materiaaleille (paperi, muovi, kangas jne.) yritys kykenee valmistamaan erilaisia painotuotteita omana tuotantona ja mihin se käyttää alihankkijoita sekä selvitys siitä mitä lisäpalveluja yritys voi tarjota eri osakokonaisuuksiin 4. Selvitys kuinka laajasti yrityksellä on käytettävissä erilaisia ympäristöystävällisiä materiaaleja sopimuksen käsittäville tuotteille 5. Selvitys tarjouspyynnön tuotevalikoiman valmistuslaitteista- ja -menetelmistä Vuoropuhelu ei sido siihen osallistuvia markkinatoimijoita tarjouksen tekemiseen, eikä toisaalta vuoropuheluun osallistumatta jättäminen estä tarjouksen tekemistä hankintamenettelyssä. Osallistuneille markkinatoimijoille ei makseta korvausta vastaamisesta tai osallistumisesta. Lopullinen hankintailmoitus voi poiketa tästä ennakkoilmoituksessa mainituista tiedoista.

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
12.2.2019
«« Takaisin