«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Kronoby kommun : Kruunupyyn kunnan puhtaanapito- ja ruokapalvelut

22.02.2019 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2019-001037
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2019/S 039-088377
Tarjoukset 25.03.2019 klo 10.00 mennessä osoitteeseen:

https://www.esourcing2.fi/prod/account/logon/default

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Kronoby kommun
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0180065-9
Postiosoite:Säbråvägen 2
Postinumero:68500
Postitoimipaikka:Kronoby
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:kronoby.kommun@kronoby.fi
NUTS-koodi:Kruunupyy (K288)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.kronoby.fi/

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://www.esourcing2.fi/prod/account/logon/default

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://www.esourcing2.fi/prod/account/logon/default
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Kruunupyyn kunnan puhtaanapito- ja ruokapalvelut
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Ruokala- ja ateriapalvelut. (55500000-5)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena ovat Kruunupyyn kunnan puhtaanapito- ja ateriapalvelut.

Hankinta on jaettu neljään (4) osa-alueeseen seuraavasti:

- Osa-alue 1: Puhtaanapitopalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut, Kruunupyy,

- Osa-alue 2: Puhtaanapitopalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut, Alaveteli,

- Osa-alue 3: Puhtaanapitopalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut, Teerijärvi,

- Osa-alue 4: Ruokapalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut sekä puhtaanapito erikseen määritellyissä kiinteistöissä.

Osatarjoukset ovat sallittuja siten, että tarjoajan tarjous voi koskea yhtä tai useampaa osa-aluetta. Osatarjoukset osa-alueiden sisällä eivät ole sallittuja. Osa-alueet vertaillaan erikseen. Jokaiseen osa-alueeseen valitaan yksi palveluntuottaja. Vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja.

Hankinta-asiakirjat ovat saatavilla sähköisestä tarjousjärjestelmästä, johon voi rekisteröityä osoitteessa https://www.esourcing2.fi/prod/dist/signup/supplier/kruunupyy

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 10100000 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Osa-alue 1: Puhtaanapitopalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut, Kruunupyy
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Ruokala- ja ateriapalvelut. (55500000-5)
Kouluruokailupalvelut. (55523100-3)
Siivous- ja puhdistuspalvelut. (90910000-9)
Toimistojen, koulujen ja toimistolaitteiden puhdistuspalvelut. (90919000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Kruunupyy (K288)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osa-alueeseen 1 kuuluu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatut puhtaanapitopalvelut Kruunupyyssä erikseen määritellyissä kiinteistöissä sekä ruokapalveluihin liittyvät käyttäjäpalvelut asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa.

Sopimuksen mukaisten palveluiden tuottaminen aloitetaan Tilaajan kanssa erikseen sovittavana ajankohtana. Tavoitteena on, että palveluiden tuottaminen aloitetaan 1.8.2019.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
1750000 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:36 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimuskausi on kolme (3) vuotta. Hankintaan sisältyy sen lisäksi kaksi (2) yhden (1) vuoden optiovuotta. Optioissa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Hankintayksikkö tekee erilliset päätökset molempien optiovuosien käytöstä. Päätökset tehdään hankintalain 41 § 2 momentin mukaisesti enintään kolmen vuoden kuluessa alkuperäisen sopimuksen tekemisestä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Osa-alue 2: Puhtaanapitopalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut, Alaveteli
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Ruokala- ja ateriapalvelut. (55500000-5)
Kouluruokailupalvelut. (55523100-3)
Siivous- ja puhdistuspalvelut. (90910000-9)
Toimistojen, koulujen ja toimistolaitteiden puhdistuspalvelut. (90919000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Kruunupyy (K288)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osa-alueeseen 2 kuuluu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatut puhtaanapitopalvelut Alavetelin alueella erikseen määritellyissä kiinteistöissä sekä ruokapalveluihin liittyvät käyttäjäpalvelut asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa.

Sopimuksen mukaisten palveluiden tuottaminen aloitetaan Tilaajan kanssa erikseen sovittavana ajankohtana. Tavoitteena on, että palveluiden tuottaminen aloitetaan 1.8.2019.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
450000 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:36 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimuskausi on kolme (3) vuotta. Hankintaan sisältyy sen lisäksi kaksi (2) yhden (1) vuoden optiovuotta. Optioissa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Hankintayksikkö tekee erilliset päätökset molempien optiovuosien käytöstä. Päätökset tehdään hankintalain 41 § 2 momentin mukaisesti enintään kolmen vuoden kuluessa alkuperäisen sopimuksen tekemisestä

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Osa-alue 3: Puhtaanapitopalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut, Teerijärvi
Osa nro:
3
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Ruokala- ja ateriapalvelut. (55500000-5)
Kouluruokailupalvelut. (55523100-3)
Siivous- ja puhdistuspalvelut. (90910000-9)
Toimistojen, koulujen ja toimistolaitteiden puhdistuspalvelut. (90919000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Kruunupyy (K288)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osa-alueeseen 3 kuuluu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatut puhtaanapitopalvelut Teerijärven alueella erikseen määritellyissä kiinteistöissä sekä ruokapalveluihin liittyvät käyttäjäpalvelut asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa.

Sopimuksen mukaisten palveluiden tuottaminen aloitetaan Tilaajan kanssa erikseen sovittavana ajankohtana. Tavoitteena on, että palveluiden tuottaminen aloitetaan 1.8.2019.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
1350000 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:36 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimuskausi on kolme (3) vuotta. Hankintaan sisältyy sen lisäksi kaksi (2) yhden (1) vuoden optiovuotta. Optioissa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Hankintayksikkö tekee erilliset päätökset molempien optiovuosien käytöstä. Päätökset tehdään hankintalain 41 § 2 momentin mukaisesti enintään kolmen vuoden kuluessa alkuperäisen sopimuksen tekemisestä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Osa-alue 4: Ruokapalvelut ja ruokapalveluiden käyttäjäpalvelut sekä puhtaanapito erikseen määritellyissä kiinteistöissä
Osa nro:
4
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Ruokala- ja ateriapalvelut. (55500000-5)
Kouluruokailupalvelut. (55523100-3)
Siivous- ja puhdistuspalvelut. (90910000-9)
Toimistojen, koulujen ja toimistolaitteiden puhdistuspalvelut. (90919000-2)
II.2.3) Suorituspaikka
Kruunupyy (K288)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Osa-alueeseen 4 sisältyy ruokapalveluiden tuottaminen sekä puhtaanapitopalveluita erikseen määritellyissä kiinteistöissä.

Palveluntuottajan vastuulla on valmistaa ruoka koululaisille, päiväkoti- ja esikoululapsille sekä sosiaali- ja terveyspalveluiden asiakkaille hankinnan kohteen kuvauksessa esitetyn mukaisesti.

Sopimuksen mukaisten palveluiden tuottaminen aloitetaan Tilaajan kanssa erikseen sovittavana ajankohtana. Tavoitteena on, että palveluiden tuottaminen aloitetaan 1.8.2019.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.6) Arvioitu arvo
6550000 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:36 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimuskausi on kolme (3) vuotta. Hankintaan sisältyy sen lisäksi kaksi (2) yhden (1) vuoden optiovuotta. Optioissa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Hankintayksikkö tekee erilliset päätökset molempien optiovuosien käytöstä. Päätökset tehdään hankintalain 41 § 2 momentin mukaisesti enintään kolmen vuoden kuluessa alkuperäisen sopimuksen tekemisestä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

Osa-alueeseen 4 sisältyy optiona kotihoidon aterioiden valmistaminen ja kuljetus hankinta-asiakirjoissa määritellyn mukaisesti. Optiossa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Hankintayksikkö tekee erillisen päätöksen option käyttöönotosta.

Osa-alueeseen 4 sisältyy myös optiona kotihoidon aterioiden valmistaminen ja kuljetus tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyn mukaisesti. Optiossa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Hankintayksikkö tekee erillisen päätöksen option käyttöönotosta.

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Tarjoaja on rekisteröitynyt kaupparekisteriin, ennakkoperintälain mukaiseen ennakkoperintärekisteriin ja työnantajarekisteriin sekä arvonlisäverolain mukaiseen arvonlisäverovelvollisen rekisteriin, jos lainsäädäntö edellyttää rekisteröitymistä.

Ks. vaatimuksen tarkempi sisältö tarjouspyynnöstä liitteineen.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta
Vaatimukset hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti
III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle
Valintaperusteet hankintaa koskevissa asiakirjoissa määritetyn mukaisesti

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
25.3.2019 10:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
ruotsi, suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:25.3.2019 10:15
Paikka: Tarjoukset avataan välittömästi tarjousten jättöajan päättymisen jälkeen. Avaustilaisuudessa ovat läsnä hankintayksikön edustajat. Avaustilaisuus ei ole julkinen.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.3) Lisätiedot:

Hankinta-asiakirjat ovat saatavilla sähköisestä tarjousjärjestelmästä, johon voi rekisteröityä osoitteessa https://www.esourcing2.fi/prod/dist/signup/supplier/kruunupyy

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.4.3) Muutoksenhakumenettely

Muutoksenhakumenettelyjen määräaikaa (-aikoja) koskevat tarkat tiedot:

Muutoksenhakuajoista säädetään julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016) 147 § Muutoksenhakuaika.

Valitus on pääsääntöisesti tehtävä kirjallisesti 14 päivän kuluessa siitä, kun tarjoaja on saanut tiedon hankintaa koskevasta päätöksestä valitusosoituksineen.

VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
21.2.2019

Tarjouspyyntöasiakirjat

Tarjouspyyntöasiakirjat
https://www.esourcing2.fi/prod/dist/signup/supplier/kruunupyy
https://www.esourcing2.fi/prod/account/logon/default
«« Takaisin