«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Jyväskylän yliopisto : Jyväskylän yliopiston kirjaston muutto

09.11.2018 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-023341
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 217-496580
Tarjoukset 12.12.2018 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=209639&tpk=6e3bb899-d10b-4d5f-a1d2-efcebd1c92cc

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Jyväskylän yliopisto
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0245894-7
Postiosoite:Seminaarinkatu 15
Postinumero:40014
Postitoimipaikka:Jyväskylän yliopisto
Maa:Suomi
Puhelin:+358 142601211
Sähköpostiosoite:kirjaamo@jyu.fi
Faksi:+358 142601021
NUTS-koodi:Jyväskylä (K179)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.jyu.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=209639&tpk=6e3bb899-d10b-4d5f-a1d2-efcebd1c92cc
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Yliopisto
I.5) Pääasiallinen toimiala
Koulutus

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Jyväskylän yliopiston kirjaston muutto
Viitenumero:
D1023/02.08.00.00/2018
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Siirto- ja muuttopalvelut. (98392000-7)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Jyväskylän yliopiston kirjastorakennus peruskorjataan vuosien 2019-2021 välisenä aikana. Kirjaston aineisto ja henkilökunta siirretään korjauksen ajaksi väistötiloihin yliopiston kampuksille Seminaarinmäelle, Mattilanniemeen, Ylistönrinteelle sekä Kanavuoren arkistotiloihin. Muutettavaa aineistoa on noin 23 hyllykilometriä ja muutettavaa henkilökuntaa noin 60 henkilöä. Aineisto muutetaan hyllystä hyllyyn -periaatteella. Muuttopalvelu pakkaa aineiston lähtöpisteessä, kuljettaa sen määriteltyyn paikkaan ja hyllyttää aineiston paikoilleen. Muuton aikataulutuksesta ja valvonnasta vastaa yliopisto. Muutto käynnistyy helmikuussa 2019 vapaakappalekokoelman siirrolla, jonka tulee valmistua huhtikuun loppuun mennessä. Väistökirjastojen ja henkilökunnan muutot toteutetaan huhtikuun 2019 aikana.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 300000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Jyväskylä (K179)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Jyväskylän yliopiston kirjastorakennuksen muutto toteutetaan helmi-huhtikuussa 2019. Muutto käynnistyy vapaakappalekokoelman siirrolla, jonka tulee valmistua huhtikuun loppuun mennessä. Väistökirjastojen ja henkilökunnan muutto toteutetaan huhtikuun aikana. Rakennuksen on oltava tyhjä toukokuun 2019 loppuun mennessä. Muuton aikataulun toteutuminen on ehdoton edellytys rakennuksen suunnitellun peruskorjauksen toteuttamiseksi. Yliopisto vastaa muuton sekä sen aikataulutuksen valvonnasta. Toimittajan on tarjouksessaan kuvattava muuttosuunnitelma, jonka toteuttamiseen Toimittaja sitoutuu. Tarkemmat tiedot muuttourakasta löytyvät Tilaajan laatimasta alustavasta kirjaston tyhjennyssuunnitelmasta (tarjouspyynnön liite 1) sekä kirjastorakennuksen muuton kuvauksesta (tarjouspyynnön liite 2). Muutettavan aineiston sisältö ja tarkat määrät on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 3, Muutettavan aineiston sisällön erittely. Peruskorjattavasta kirjastorakennuksesta muutettavaa aineistoa on noin 23 hyllykilometriä ja henkilökuntaa noin 60. Aineisto muutetaan hyllystä hyllyyn periaatteella. Muuttopalvelu pakkaa aineiston lähtöpisteessä, kuljettaa sen määriteltyyn paikkaan ja hyllyttää aineiston paikoilleen. Vapaakappalekokoelman laajuus on noin 20 000 hyllymetriä ja se siirretään Kanavuoren arkistoon Vaajakoskelle. Tällä hetkellä vapaakappalekokoelma on kirjaston kahdessa kellarikerroksessa yhtenäisenä kokoelmana, jollaisena se myös säilyy Kanavuoren arkistossa. Vapaakappalekokoelman muutettava aineisto on monimuotoista. Kirjojen lisäksi siirretään erilaisiin koteloihin talletettua aineistoa, kartta- ja julistelaatikoita, kortistolaatikoita, julistekaappeja, mikrofilmilaatikostoja jne. Vapaakappalekokoelman aineiston tarkempi kuvaus sekä tarkemmat määrät on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 3. Muu aineisto (noin 3 600 hyllymetriä) siirretään Mattilanniemen A-rakennuksen kirjastoon (MaA) sekä Ylistönrinteen YK-rakennuksen kirjastoon. Mattilanniemeen siirtyy aineistoa noin 1 100 hm ja Ylistönrinteelle noin 2 200 hm. Ylistönrinteeltä siirtyy Mattilanniemeen noin 300 hm aineistoa. Henkilöstö muuttaa pääasiassa Mattilanniemeen MaA- ja MaD -rakennuksiin, joihin sijoittuu 40 työpistettä. Ylistönrinteelle muutetaan 20 työpistettä ja Seminaarinmäelle 2 työpistettä. Henkilökunnan mukana muutettavan aineiston pakkaa siivousfirma muuttopalveluyrityksen toimittamiin pahvisiin muuttolaatikoihin. Muutettava aineisto tulee siirtää turvallisesti ja asianmukaisesti siten, ettei aineiston järjestys muutu eikä aineisto vahingoitu. Aineiston tulee olla kohteessa siinä kunnossa, missä se on ollut kuljetuksen alkaessa.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
Kesto kuukausina tai päivinä:5 kuukautta
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta

Luettelo valintaperusteista ja niiden lyhyt kuvaus:

Kuvattu tarjouspyynnössä.

III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle

Luettelo valintaperusteista ja niiden lyhyt kuvaus:

Kuvattu tarjouspyynnössä.

III.2) Sopimukseen liittyvät ehdot

III.2.2) Sopimuksen toteuttamista koskevat ehdot:

Kuvattu tarjouspyynnössä.

III.2.3) Tiedot sopimuksen toteuttamisesta vastaavasta henkilöstöstä
Sopimuksen toteuttamisesta vastaavien henkilöstön jäsenten nimien ja ammatillisten pätevyyksien ilmoittamisvelvollisuus

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
12.12.2018 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:12.12.2018 14:00

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

Käytetään sähköistä maksua

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
8.11.2018
«« Takaisin