«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Istekki Oy : Intranetin toteuttaminen Office 365 alustalle

12.10.2018 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-021292
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 198-447593
Tarjoukset 15.11.2018 klo 09.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/istekki?id=199562&tpk=24d8c755-e92a-4bb3-a7a0-54f6d756bb25

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Istekki Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2292633-0
Postiosoite:PL 2000
Postinumero:70601
Postitoimipaikka:Kuopio
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Matias Epelä
Puhelin:+358 444341311
Sähköpostiosoite:matias.epela@istekki.fi
Faksi:+358 176180999
NUTS-koodi:Kuopio (K297)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.istekki.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/istekki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/istekki?id=199562&tpk=24d8c755-e92a-4bb3-a7a0-54f6d756bb25
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Julkisomisteinen osakeyhtiö
I.5) Pääasiallinen toimiala
ICMT-palvelut

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Intranetin toteuttaminen Office 365 alustalle
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Verkko-, Internet- ja intranetohjelmatuotteet. (48200000-0)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Intranetin toteuttaminen Office 365 alustalle

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Istekki Oy (myöhemmin tilaaja) pyytää tarjoustanne intranet-palvelun suunnittelusta, toteutuksesta ja tuki-, konsultointi-, asiantuntija- sekä jatkokehityspalveluista Microsoft Office 365-alustalle. Istekki Oy toimii in-house yhtiönä, jossa kaikki asiakkaat ovat Istekin asiakasomistajia. Istekki Oy toimii ICT-palveluiden kokonaisvastuullisena tuottajana omien asiakasomistajien suuntaan. Ensimmäinen käyttöönottoprojekti tulee olemaan Istekin asiakasomistajan Kuopion kaupungin Intranetin uudistaminen. Osia intranet-palvelusta tulee olemaan eri asiakkaiden käytössä eli osa intranetistä toimii samalla myös extranettina. Palvelukokonaisuuden toimitusprojekti alkaa hankintasopimuksen tekemisen jälkeen määrittelyn tarkentamisella ja projektisuunnittelulla. Istekki Oy:n aikataulutavoitteena on saada projekti käyntiin pikimmiten loppuvuodesta 2018 ja valmiiksi sisällönsyöttöä varten alkuvuodesta 2019, jolloin palvelukokonaisuuden julkaisu voisi tapahtua viimeistään maaliskuussa 2019. Projektin tarkka aikataulu ja vaiheistus sovitaan valittavan toimittajan kanssa. Tarjoajan on kuvattava tarjouksessaan realistinen ehdotus projektin aikataulusta työvaiheineen. Toimitusaikataulussa on huomioitava, että myös asiakkaan työtä vaativille toimille (sisältösuunnittelu ja sivupohjien tarpeiden suunnittelu määrittelyn tarkennuksessa, hyväksymistestaus yms.) varataan riittävästi aikaa projektin alku- ja loppuvaiheissa. Istekki Oy voi saman sopimuksen puitteissa hankkia Sharepoint asiantuntija-, konsultointi-, ja teknisiä alustapalveluja myös muihin Office 365 - sovelluksiin ja asiakkuuksiin liittyen. Istekki Oy:n on tavoitteena sopimuskauden aikana tarjota yhdessä valitun toimittajan kanssa Sharepoint-palveluja Istekki Oy:n asiakasomistajien tarpeisiin. Valittu toimittaja tulee toimimaan Istekki Oy:n Sharepoint-teknologia kumppanina ja ratkaisutoimittajana.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:3.12.2018 -
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
15.11.2018 09:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 6 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:15.11.2018 10:00
Paikka: Istekki Oy
Tietoja valtuutetuista henkilöistä ja avaamismenettelystä:

Istekki Oy voi avata tarjoukset määräajan umpeuduttua myös muuna parhaaksi katsomanaan ajankohtana.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
12.10.2018
«« Takaisin