«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Kurikan kaupunki : Kurikan palveluliikenteen laajentaminen

10.10.2018 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-020995
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 196-443551
Tarjoukset 12.11.2018 klo 15.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/kurikka?id=203833&tpk=6b21d859-d76e-479c-ad9f-203ee8e95d32

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Kurikan kaupunki
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0209046-8
Postiosoite:PL 500, Kärrytie 1
Postinumero:61300
Postitoimipaikka:Kurikka
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Terhi Venna
Puhelin:+358 5502765
Sähköpostiosoite:tarjous@kurikka.fi
Faksi:+064 513777
NUTS-koodi:Kurikka (K301)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.kurikka.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/kurikka

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/kurikka?id=203833&tpk=6b21d859-d76e-479c-ad9f-203ee8e95d32
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason viranomainen
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Kurikan palveluliikenteen laajentaminen
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Joukkoliikennepalvelut maanteitse. (60112000-6)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Kurikan kaupunki kilpailuttaa kolmen matalalattia-palvelubussin liikenteen 1.1.2019 alkaen.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 1200000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Joukkoliikennepalvelut maanteitse. (60112000-6)
II.2.3) Suorituspaikka
Kurikka (K301)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Kurikan kaupunki; Jalasjärven, Jurvan ja kanta-Kurikan alueet

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Tarjouskilpailu koskee Kurikan kaupungin palveluliikenteen hoitamista tilausajona joukkoliikenneluvan tai henkilöliikenneluvan nojalla kanta-Kurikan, Jurvan ja Jalasjärven alueilla 1.1.2019-31.12.2020 välisen ajan. Tehtävään liikennöintisopimukseen liittyy optiomahdollisuus kahdesta erillisestä lisävuodesta (1.1-31.12.2021 ja 1.1-31.12.2022). Option käytöstä päättää tilaaja vähintään kolme (3) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä. Palvelubussit kuljettavat Kurikan kaupungin sivistys- ja sosiaalitoimen asiakkaita sekä kutsuohjattuna avoimena joukkoliikenteenä myös muita asiakkaita. Kutsuohjatussa liikenteessä tilaukset tehdään palvelubussin puhelinnumerosta viimeistään edellisenä ajopäivänä. Palvelubussin kuljettaja hoitaa tilausten vastaanoton, reitityksen ja yhdistelyn. Tilaajalla on oikeus siirtää tilausten vastaanotto, reititys ja yhdistely sopimuskauden aikana välityskeskukselle. Palvelubussit liikennöivät arkipäivisin klo 7.00-17.00 välisenä aikana. Arkipyhisin, joulu- tai juhannusaattona ei liikennöidä. Tilaaja ja palveluntuottaja voivat sopia halutessaan tästä poikkeavista liikennöintiajoista sopimuskaudella. Kohteista pyydetään hintaa/ajopäivä. Tarjota voi yhtä tai useampaa kohdetta.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.6) Arvioitu arvo
1200000.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2019 - 31.12.2020
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Tehtävään sopimukseen liittyy optiomahdollisuus kahdesta erillisestä lisävuodesta (1.1-31.12.2021 ja 1.1-31.12.2022) Option käytöstä päättää tilaaja vähintään kolme (3) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

III kohta: Oikeudelliset, taloudelliset, rahoitukselliset ja tekniset tiedot

III.1) Osallistumisvaatimukset (soveltuvuusvaatimukset)

III.1.1) Ammattitoiminnan harjoittamiskelpoisuuden vaatimukset, myös ammatti- tai kaupparekistereihin kuulumista koskevat vaatimukset

Luettelo ehdoista ja niiden lyhyt kuvaus:

Katso tarjouspyyntö asiakirjat.

III.1.2) Vaatimukset taloudellisesta ja rahoituksellisesta tilanteesta

Luettelo valintaperusteista ja niiden lyhyt kuvaus:

Katso tarjouspyyntö asiakirjat.

III.1.3) Vaatimukset tekniselle ja ammatilliselle pätevyydelle

Luettelo valintaperusteista ja niiden lyhyt kuvaus:

Katso tarjouspyyntö asiakirjat.

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
12.11.2018 15:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 31.1.2019
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:13.11.2018 00:00
Tietoja valtuutetuista henkilöistä ja avaamismenettelystä:

Ei julkinen tilaisuus

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: kyllä
VI.2) Tietoa sähköisistä työnkuluista

Sähköinen laskutus hyväksytään

VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
9.10.2018
«« Takaisin