«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Monetra Oulu Oy hankintapalvelut : Toimisto- ja koulutarvikkeet, muut toimistotarvikkeet, ergonomiatuotteet, kalenterit

10.10.2018 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-020979
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 196-442793
Tarjoukset 13.11.2018 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/ouka?id=193838&tpk=0e71061e-aa22-4d11-bc77-db8a09b910e8

I kohta: Hankintaviranomainen

Oikeusperusta
Direktiivi 2014/24/EU (Julkiset hankinnat)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Monetra Oulu Oy hankintapalvelut
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2454638-2
Postiosoite:Nuottasaarentie 5
Postinumero:90400
Postitoimipaikka:Oulu
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Miia Nikka
Puhelin:+358 447031296
Sähköpostiosoite:hankintapalvelut@monetra.fi
Faksi:+358 85572018
NUTS-koodi:Oulu (K564)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.monetra.fi/palvelut/hankintapalvelut/
Lisää yhteystietoja (ilmoitetaan yhteishankintoja tehtäessä)

Tilaajat (mukana olevat hankintayksiköt)

Virallinen nimi:Monetra Oulu Oy hankintapalvelut
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2454638-2
Postitoimipaikka:Oulu
Maa:Suomi
Sähköpostiosoite:hankintapalvelut@monetra.fi
NUTS-koodi:Oulu (K564)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.monetra.fi/palvelut/hankintapalvelut/
I.2) Yhteishankinta
Sopimukseen sisältyy yhteishankintaa
Sopimuksen tekee yhteishankintayksikkö

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/ouka

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/ouka?id=193838&tpk=0e71061e-aa22-4d11-bc77-db8a09b910e8
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason virasto/laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Toimisto- ja koulutarvikkeet, muut toimistotarvikkeet, ergonomiatuotteet, kalenterit
Viitenumero:
Monetra TP 43/2018
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Toimistotarvikkeet. (30192000-1)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Monetra Oulu Oy hankintapalvelut kilpailuttaa asiakkailleen (jäljempänä myös "tilaajat") toimisto- ja koulutarvikkeet sis. toimistotarvikkeiden hyllytyspalvelun, muut toimistotarvikkeet, ergonomiatuotteet sekä kalenterit tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnassa mukana olevat asiakkaat on ilmoitettu liitteessä 2.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 3219600.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: kyllä
Tarjoukset voivat koskea:kaikkia osia

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Toimisto- ja koulutarvikkeet sisältää toimistotarvikkeiden hyllytyspalvelun
Osa nro:
1
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita. (30000000-9)
Kirjoitustarvikkeet. (30192700-8)
Toimistotarvikkeet. (30192000-1)
II.2.3) Suorituspaikka
Pohjois- ja Itä-Suomi (FI1D)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Ryhmässä 1 pyydämme tarjoustanne toimisto- ja koulutarvikkeista kuten vihkot, kynät, kumit jne.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.6) Arvioitu arvo
3219600.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2019 - 31.12.2020
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Hankinta sisältää kaksi (2) mahdollista yhden (1) vuoden mittaista optiokautta. Päätöksen option käytöstä tekee tilaaja ja siitä ilmoitetaan Monetra Oulu Oy hankintapalveluiden toimesta viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen kulloinkin voimassa olevan sopimuskauden päättymistä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Muut toimistotarvikkeet
Osa nro:
2
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita. (30000000-9)
II.2.3) Suorituspaikka
Pohjois- ja Itä-Suomi (FI1D)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Ryhmässä 2 pyydämme tarjoustanne muista toimistotarvikkeista, kuten muistitikut, valkotaulut, laskimet jne.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.6) Arvioitu arvo
3219600.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2019 - 31.12.2020
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Hankinta sisältää kaksi (2) mahdollista yhden (1) vuoden mittaista optiokautta. Päätöksen option käytöstä tekee tilaaja ja siitä ilmoitetaan Monetra Oulu Oy hankintapalveluiden toimesta viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen kulloinkin voimassa olevan sopimuskauden päättymistä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Ergonomiatuotteet
Osa nro:
3
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita. (30000000-9)
II.2.3) Suorituspaikka
Pohjois- ja Itä-Suomi (FI1D)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Ryhmässä 3 pyydämme tarjoustanne ergonomiatuotteista.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.6) Arvioitu arvo
3219600.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2019 - 31.12.2020
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Hankinta sisältää kaksi (2) mahdollista yhden (1) vuoden mittaista optiokautta. Päätöksen option käytöstä tekee tilaaja ja siitä ilmoitetaan Monetra Oulu Oy hankintapalveluiden toimesta viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen kulloinkin voimassa olevan sopimuskauden päättymistä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2) Kuvaus

II.2.1) Nimi:
Kalenterit
Osa nro:
4
II.2.2) CPV-lisäkoodi(t)
Kalenterit. (30199792-8)
II.2.3) Suorituspaikka
Pohjois- ja Itä-Suomi (FI1D)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Ryhmässä 4 pyydämme tarjoustanne kalentereista.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.6) Arvioitu arvo
3219600.00 EUR
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2019 - 31.12.2020
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Hankinta sisältää kaksi (2) mahdollista yhden (1) vuoden mittaista optiokautta. Päätöksen option käytöstä tekee tilaaja ja siitä ilmoitetaan Monetra Oulu Oy hankintapalveluiden toimesta viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen kulloinkin voimassa olevan sopimuskauden päättymistä.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.3) Tietoa puitejärjestelystä tai dynaamisesta hankintajärjestelmästä

Puitejärjestely useampien toimijoiden kanssa

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
13.11.2018 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:13.11.2018 13:00
Tietoja valtuutetuista henkilöistä ja avaamismenettelystä:

Tarjousten avauspäivä on ilmoitettu sitoumuksitta. Tarjoukset voidaan avata myös ilmoitetun ajankohdan jälkeen. Avaustilaisuus ei ole julkinen.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
9.10.2018
«« Takaisin