«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Ennakkoilmoitus:
City of Helsinki Culture and Leisure : Automated Material Handling Solution for Helsinki City Library

19.02.2018 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-003880
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 035-075655

I kohta: Hankintaviranomainen

Direktiivi 2014/24/EU
Tämä ilmoitus on pelkkä ennakkotietoilmoitus (esimerkiksi tietopyyntö)
I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:City of Helsinki Culture and Leisure
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:FI0201256-6
Postiosoite:Paavo Nurmen kuja 1 C
Postinumero:00250
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Niina Lammi
Puhelin:+358 931020573
Sähköpostiosoite:niina.lammi@hel.fi
NUTS-koodi:Etelä-Suomi (FI1C)
Pääasiallinen osoite: (URL)https://www.hel.fi/kulttuurin-ja-vapaa-ajan-toimiala/fi/kulttuuri-vapaa-aika

I.3) Viestintä

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Alue- tai paikallistason virasto/laitos
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yleinen julkishallinto

II kohta: Kohde (ennakkotietoilmoitus)

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Automated Material Handling Solution for Helsinki City Library
Viitenumero:
175434
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Lajittelijat. (30132300-6)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Tavarahankinnat
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

The objective of this upcoming request of information (RFI) is to gather information on automated material handling solutions (AMH) for the Central Library Oodi and for the Central Sorter in Pasila. We request suppliers to send registration to this upcoming RFI . After this, all the registered participants will receive a document of questions (RFI) and process description.Gathered information may be used for procurement of AMH solutions to the Central Library Oodi and to possible procurement of the new Central Sorter in Pasila.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Etelä-Suomi (FI1C)
Pääasiallinen suorituspaikka:

Helsinki

II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

The Central Library Oodi offers a public space open to all in the heart of Helsinki. It is estimated that 10000 peoples will visit daily the new Central Library Oodi. It is estimated that Oodi will receive approximately 3000 returns each day. Central sorter sorts approximately 15000 items/day. Helsinki City Library have 37 branches. Central Sorter should not have any patron induction stations.

II.3) Hankintailmoituksen arvioitu julkaisupäivämäärä:
15.3.2018

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.3) Lisätiedot:

This is a REQUEST FOR INFORMATION: Automated Material Handling Solution for Helsinki City Library. This document is not a prior information notice, a procurement notice, a contract notice or an invitation to tender. The purpose of the publication of this request for information is to start a tendering process. This is a request for information submitted as part of a preliminary study and a market survey. Companies interested in participating to technical dialogue concerning the matter are requested contact project manager Romeo Pulli (romeo.pulli@hel.fi) no later than on March 2th 2018 at 12:00 (EET) by e-mail. The message subject should be 'ANSWER: 175434 / Automated Material Handling Solution for Helsinki City Library. Pulli will send preliminary service description as well other documentation related to the planned procurement of the Automated Material Handling Solution for Helsinki City Library to the companies that have replied to this Request for Information. We expect to receive comments and questions related to the sent material no later than March 9th 2018 at 13.00 (EET). Based on the comments we may ask further questions during week 10/2018.

VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
16.2.2018
«« Takaisin