«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Korjausilmoitus:
Väestörekisterikeskus : Väestörekisterikeskuksen dynaaminen hankintajärjestelmä - vahvan sähköisen tunnistamisen välityspalvelut

08.02.2018 16:45
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-002869
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 028-061672

I kohta: Hankintaviranomainen/-yksikkö

I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Väestörekisterikeskus
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:0245437-2
Postiosoite:PL 123
Postinumero:00531
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 29553500
Sähköpostiosoite:kirjaamo@vrk.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.vrk.fi

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Väestörekisterikeskuksen dynaaminen hankintajärjestelmä - vahvan sähköisen tunnistamisen välityspalvelut
Viitenumero:
VRK/41539/2017
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Valtionhallinnon tukipalvelut. (75130000-6), Digitaalinen (CA43-9)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Väestörekisterikeskus (VRK) perustaa vahvan sähköisen tunnistamisen välityspalvelujen hankintaa varten dynaamisen hankintajärjestelmän, johon kansalliseen tunnistuspalveluntarjoajien luottamusverkostoon kuuluvat tunnistuksen välityspalvelua tarjoavat toimittajat voivat jättää osallistumishakemuksen. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet luottamusverkoston vahvan sähköisen tunnistamisen välityspalvelujen tarjoajat tai niiden yhteenliittymät voivat täten hakea osallistumista järjestelmään. VRK:n välityspalveluhankinnat toteutetaan dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken järjestelmän sisäisillä, erillisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän ensimmäistä kilpailutusta toteutettaessa määräajat osallistumishakemusten ja tarjousten jättämiselle kyseistä kilpailutusta varten ajoittuvat vuodelle 2017.

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
7.2.2018

VII kohta: Muutokset

VII.1) Korjattavat tai lisättävät tiedot

VII.1.2) Teksti, jota alkuperäisessä ilmoituksessa oikaistaan

Osan numero: VI.3
Muutettava kohta: Lisätiedot

Oikaistava tieto:

Vuonna 2017 määräpäivään 25.9.2017 mennessä osallistumishakemuksen toimittaneet ja dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyt tahot voivat osallistua ensimmäiseen kilpailutukseen dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä. Osallistumishakemuksen toimittamisessa tulee huomioida erityisesti seuraavaa: - Hakijan ei tule jättää/lähettää osallistumishakemusta Hanki-palveluun (sähköiseen järjestelmään), vaan hakemus tulee tallentaa omalle koneelle PDF-dokumenttina ja lähettää tallennettu PDF sähköpostitse VRK:n kirjaamoon - Hakija saa tallennettua täyttämänsä osallistumishakemuksen PDF-muotoon Hanki-palvelussa kohdassa ”Hakemuksen lähetys” ja ”Esikatselu”. Esikatselun kautta osallistumishakemus muuntuu PDF-muotoiseksi, joka on mahdollista tallentaa ja lähettää sähköpostitse VRK:n kirjaamoon. - Hanki-järjestelmän teknisistä ominaisuuksista johtuen VRK ei pysty avaamaan/käsittelemään Hanki-järjestelmään jätettyjä hakemuksia. Tämä johtuu siitä, että dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa vuoteen 2021 saakka eikä Hanki-järjestelmän tekniset ominaisuudet salli hakemusten avaamista ennen määräajan päättymistä. Tämän vuoksi on ehdottoman tärkeää, että OSALLISTUMISHAKEMUKSET LÄHETETÄÄN SÄHKÖPOSTITSE VRK:N KIRJAAMOON. VRK:n tarkoituksena on lähettää ensimmäinen tarjouspyyntö mahdollisimman pian osallistumishakemusten toimittamisen määräpäivän jälkeen, aikaisintaan lokakuussa 2017, dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyille toimittajille. Kustakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisestä hankinnasta tullaan pyytämään järjestelmään hyväksytyiltä toimittajilta tarjous sähköisesti hanki-palvelu.fi –portaalin kautta (Linkki: https://www.hanki-palvelu.fi/). Ehdokkaan/tarjoajan tulee rekisteröityä järjestelmään osallistuakseen dynaamiseen hankintajärjestelmään ja jättääkseen tarjouksen. MÄÄRÄAJAT Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa neljä vuotta, 2.7.2021 asti. Hanki-järjestelmä ilmoittaa eri kohdissa määräpäivänä 2.7.2021. Kunkin osallistumispyynnön ja tarjouspyynnön osalta on kuitenkin huomioitava omat määräaikansa, jotka on ilmoitettu hankintadokumentaatiossa.

Oikaisu:

Vuonna 2017 määräpäivään 25.9.2017 mennessä osallistumishakemuksen toimittaneet ja dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyt tahot voivat osallistua ensimmäiseen kilpailutukseen dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä. Osallistumishakemus täytetään ja lähetetään sähköisessä hankintajärjestelmässä. VRK:n tarkoituksena on lähettää ensimmäinen tarjouspyyntö mahdollisimman pian osallistumishakemusten toimittamisen määräpäivän jälkeen, aikaisintaan lokakuussa 2017, dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyille toimittajille. Kustakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisestä hankinnasta tullaan pyytämään järjestelmään hyväksytyiltä toimittajilta tarjous sähköisesti hanki-palvelu.fi –portaalin kautta (Linkki: https://www.hanki-palvelu.fi/). Ehdokkaan/tarjoajan tulee rekisteröityä järjestelmään osallistuakseen dynaamiseen hankintajärjestelmään ja jättääkseen tarjouksen. MÄÄRÄAJAT Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa neljä vuotta, 2.7.2021 asti. Hanki-järjestelmä ilmoittaa eri kohdissa määräpäivänä 2.7.2021. Kunkin osallistumispyynnön ja tarjouspyynnön osalta on kuitenkin huomioitava omat määräaikansa, jotka on ilmoitettu hankintadokumentaatiossa.

«« Takaisin