«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Tuomi Logistiikka Oy : Logistiikkakeskuksen toiminnanohjausjärjestelmän hankinta

11.01.2018 16:30
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2018-000613
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2018/S 008-013780
Tarjoukset 05.02.2018 klo 12.00 mennessä osoitteeseen:

https://tarjouspalvelu.fi/tuomilogistiikka?id=148033&tpk=41e8afe6-0a8c-4f35-8779-b2ac767767d6

I kohta: Hankintaviranomainen

I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Tuomi Logistiikka Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2722581-6
Postiosoite:Tursonkatu 4
Postinumero:33540
Postitoimipaikka:Tampere
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Minna Päiväniemi
Puhelin:+358 408016349
Sähköpostiosoite:minna.paivaniemi@tuomilogistiikka.fi
NUTS-koodi:Länsi-Suomi (FI19)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.tuomilogistiikka.fi
I.2) Yhteishankinta
Sopimuksen tekee yhteishankintayksikkö

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://tarjouspalvelu.fi/tuomilogistiikka

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://tarjouspalvelu.fi/tuomilogistiikka?id=148033&tpk=41e8afe6-0a8c-4f35-8779-b2ac767767d6
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Yhteishankintayksikkö
I.5) Pääasiallinen toimiala
Yhteishankintayksikkö

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Logistiikkakeskuksen toiminnanohjausjärjestelmän hankinta
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki. (72000000-5)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

HANKINNAN KOHDE JA VOLYYMI Hankinnan kohteena on logistiikkakeskuksen toiminnanohjausjärjestelmän hankinta tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankinnan kohde ja volyymi on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus ja liitteessä 2 Vaatimusluettelo. Järjestelmä hankitaan tilaajan osoittamaan palvelinympäristöön. Sopimusluonnos hankinnasta on liitteenä 5.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Tampereen seutu (S064)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

HANKINNAN KOHDE JA VOLYYMI Hankinnan kohteena on logistiikkakeskuksen toiminnanohjausjärjestelmän hankinta tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankinta sisältää: - varastonhallintajärjestelmän - ylläpitäjien työkalut käyttäjätietojen ja sisällön hallintaan sekä raportointiin - liittymiä integroitaviin varastoautomaatteihin - liittymiä tilaajan taustajärjestelmiin - järjestelmän ylläpitopalvelun - optiona lisäpalveluita Hankinnan kohde ja volyymi on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus ja liitteessä 2 Vaatimusluettelo. Järjestelmä hankitaan tilaajan osoittamaan palvelinympäristöön. Sopimusluonnos hankinnasta on liitteenä 5. SOPIMUSAIKA Sopimus on voimassa määräajan sopimuksen allekirjoituksesta lähtien siten, että se on voimassa vielä kaksi (2) vuotta tuotannon koekäytön alkamispäivämäärästä, joka on viimeistään 1.11.2018. Määräaikaiskauden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana ylläpidon ja kehityksen osalta. Sopimusta ei ole jaettu osiin, koska sen toteutus riskienhallinnan ja sopimushallinnan osalta ei ole asianmukaista.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
PerustePainotus:
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Hinta70
Laatuperuste (jos käytetään parasta hinta-/laatusuhdetta): Laatu 30
Hinta 70
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:26.2.2018 -
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Määräaikaiskauden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana ylläpidon ja kehityksen osalta.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: kyllä
Kuvaus mahdollisuuksista:

OPTIOT/Lisähankinta Pakolliset optiot: Optio 1: Ohjelmistopalvelun mahdolliset muutos- ja kehitystyöt Optio 2: Koulutuspäivän hinta tilaajan osoittamissa tiloissa Optio 3: Keräys: Keräystavat (automaattien ryhmittely) Optio 4: Lähetys: Lähetysyksiköiden merkintä Optio 5: Saldonhallinta: Saldon omistajuus Optio 6: Jäljitettävyys: Toimitettujen tuoteyksilöiden jäljitys Vapaaehtoiset optiot: Optio 1: Käyttötuki 24/7

II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

Nopeutettu menettely

Perustelut:

Omistaja-asiakkaiden huoltovarmuuden takaamiseksi logistiikkakeskuksen toiminnanohjausjärjestelmän hankinnan pitää olla käytettävissä 1.11.2018 mennessä.

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
5.2.2018 12:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 30.3.2018
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:5.2.2018 12:01

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
10.1.2018
«« Takaisin