«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Leijona Catering Oy : Taloushallinnon ohjelmistot

29.08.2017 16:15
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2017-018917
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2017/S 165-340142
Osallistumishakemukset 28.09.2017 klo 09.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=126757&tpk=5ea68992-ce0a-4b40-a89d-27c4c0623303

I kohta: Hankintaviranomainen

I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Leijona Catering Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2449777-9
Postiosoite:Viestikatu 7 b
Postinumero:70600
Postitoimipaikka:Kuopio
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Mika Parviainen
Puhelin:+358 104320136
Sähköpostiosoite:hankinnat@leijonacatering.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.leijonacatering.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=126757&tpk=5ea68992-ce0a-4b40-a89d-27c4c0623303
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Valtion osakeyhtiö
I.5) Pääasiallinen toimiala
Ruokapalvelut

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Taloushallinnon ohjelmistot
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät. (48000000-8)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Kilpailutuksen kohteena ovat taloushallinnon ohjelmistot Leijona Catering Oy:lle. Kilpailutettavat ohjelmistot ja palvelut ovat kuvattuna yksityiskohtaisemmin osallistumispyynnön liitteissä 1 ja 2.

II.1.5) Arvioitu kokonaisarvo
Arvo ilman alv:tä: 500000.00 EUR
II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Kilpailutuksen kohteena ovat taloushallinnon ohjelmistot Leijona Catering Oy:lle. Kilpailutettavat ohjelmistot ja palvelut ovat kuvattuna yksityiskohtaisemmin liitteissä 1 ja 2. Hankinnan kohteen ehdottomat vähimmäisvaatimukset ovat kuvattu liitteessä 1. Kilpailutettavaan kokonaisuuteen kuuluu seuraavia ohjelmistomoduuleita ja palveluja: Ohjelmistot: - Myyntireskontra ja laskutus (keskimäärin 600 laskua / kk) - Ostoreskontra ja ostolaskujen hyväksyntäkierrätys (keskimäärin 2700 laskua / kk) - Käyttöomaisuuskirjanpito (KOM-kohteita joilla on kirjanpitoarvoa, 250 kpl) - Pääkirjanpito (muistiotositteita noin 20 kpl / kk) - Matkahallinta (matkustajia 250, luottokortteja 100) - Pankkiohjelma tai muu tapa hoitaa rahaliikenne (kaksi pankkitiliä) - Budjetointityökalu (sisältäen ennustamisen) Palvelut: - Ohjelmistojen ylläpito sekä käyttöönottoon liittyvä- ja sopimuskaudella tapahtuva kehitystyö - Pääkäyttäjän tukipalvelut (pääkäyttäjiä 5 henkilöä) - Ostolaskujen skannaus- ja vastaanottopalvelut - Myyntilaskujen lähetyspalvelut Hankinnassa tarjousten vertailuperusteina käytetään parasta hinta-laatusuhdetta. Hinnan painoarvo on alustavasti noin 40% ja laadun noin 60%. Hinnan ja laadun painotukset tarkentuvat hankintamenettelyn edetessä. Kilpailutuksessa valitaan yksi toimittaja toimittamaan koko ohjelmistokokonaisuus ja siihen liittyvä palvelu.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Hinta ei ole ainoa myöntämisperuste, ja kaikki perusteet on mainittu pelkästään hankinta-asiakirjoissa
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:11.2.2018 -
Tätä sopimusta voidaan jatkaa:ei
II.2.9) Tiedot kutsuttavien toimijoiden lukumäärää koskevista rajoituksista
tai suunniteltu vähimmäismäärä:3
ja enimmäismäärä:5
Objektiiviset perusteet sille, miksi ehdokkaita valitaan rajoitettu määrä:

Neuvottelumenettely. Hankintayksikkö on valinnut hankinnassa neuvottelumenettelyn, koska hankinnan kohteen kuvausta ei voida laatia riittävän tarkasti viittaamalla standardeihin, eurooppalaiseen tekniseen arviointiin, yhteiseen tekniseen eritelmään tai tekniseen viitteeseen.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

II.2.14) Lisätiedot:

Hankintayksikkö voi keskeyttää hankintamenettelyn osittain tai kokonaan perustellusta syystä.

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Tarjousperusteinen neuvottelumenettely

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
28.9.2017 09:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
Tarjouksen on oltava voimassa seuraavaan päivämäärään saakka: 1.6.2018

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
28.8.2017
«« Takaisin