«« Takaisin Tulosta ilmoitus

Hankintailmoitus:
Leijona Catering Oy : Henkilöstövuokrauspalvelut

17.07.2017 16:16
Ilmoituksen numero HILMA:ssa: 2017-017002
Ilmoituksen numero EUVL:ssä: 2017/S 135-277031
Tarjoukset 28.08.2017 klo 21.00 mennessä osoitteeseen:

https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=128210&tpk=195c0b93-7fb6-4214-adf4-54264e6ee3ba

I kohta: Hankintaviranomainen

I.1) Nimi ja osoitteet
Virallinen nimi:Leijona Catering Oy
Kansallinen yritys- ja yhteisötunnus:2449777-9
Postiosoite:Viestikatu 7 b
Postinumero:70600
Postitoimipaikka:Kuopio
Maa:Suomi
Yhteyshenkilö:Mika Parviainen
Puhelin:+358 104320136
Sähköpostiosoite:hankinnat@leijonacatering.fi
NUTS-koodi:Suomi (FI)
Pääasiallinen osoite: (URL)http://www.leijonacatering.fi

I.3) Viestintä

Hankinta-asiakirjat ovat suoraan saatavilla täydellisinä, rajoituksetta ja maksutta osoitteesta:

Osoite: (URL) https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki

Lisätietoja saa

edellä mainittu osoite (kohta I.1)

Tarjoukset tai osallistumishakemukset on tehtävä/jätettävä
sähköisesti osoitteessa: (URL)https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=128210&tpk=195c0b93-7fb6-4214-adf4-54264e6ee3ba
I.4) Hankintaviranomaisen tyyppi
Valtion osakeyhtiö
I.5) Pääasiallinen toimiala
Ruokapalvelut

II kohta: Kohde

II.1) Hankinnan laajuus

II.1.1) Nimi:
Henkilöstövuokrauspalvelut
II.1.2) Pääasiallinen CPV-koodi:
Työhönottopalvelut. (79600000-0)
II.1.3) Sopimuksen tyyppi
Palvelut
II.1.4) Lyhyt kuvaus:

Hankinnan kohteena ovat henkilöstövuokrauspalvelut kaikkiin Leijona Catering Oy:n toimipisteisiin pääasiassa ravintolatyöntekijän, kokin ja tarjoilijan tehtäviin. Tarjoajan tulee pystyä tarjoamaan palvelut kaikkiin Leijona Cateringin toimipisteisiin valtakunnallisesti.

II.1.6) Osia koskevat tiedot
Tämä sopimus on jaettu osiin: ei

II.2) Kuvaus

II.2.3) Suorituspaikka
Suomi (FI)
II.2.4) Kuvaus hankinnasta:

Hankinnan kohteena ovat henkilöstövuokrauspalvelut kaikkiin Leijona Catering Oy:n toimipisteisiin. Tarjoajan tulee pystyä tarjoamaan palvelut kaikkiin Leijona Cateringin toimipisteisiin valtakunnallisesti. Vuokratyöntekijöitä tarvitaan pääsääntöisesti ravintolatyöntekijän, kokin ja tarjoilijan tehtäviin. Vuokratyöntekijöiden tehtäväprofiileja ja vaatimuksia on avattu tarjouspyynnön liitteessä 2. Arvioitu palvelujen tarve n. 132 000 h / v. Arvio työtehtäväkohtaisesta jakaantumisesta, ravintolatyöntekijät 70%, kokit 15% ja tarjoilijat 15%. Arviot ovat kilpailutusajankohdan arvioita ja ne tulee mieltää tarjouksen tekemistä helpottavina tietoina. Ostaja ei voi sitoutua hankittaviin palvelujen määriin. Hankinnasta tehdään puitejärjestely kolmen toimittajan kanssa. Palvelut hankitaan pääsääntöisesti tarjouskilpailun voittaneelta toimijalta. Jos voittanut toimittaja ei pysty toimittamaan haluttuja palveluja tai palveluiden laadussa on poikkeamia, hankitaan palvelut seuraavaksi edullisemmalta toimittajalta. Jos tämäkään ei pysty tuottamaan vaadittuja palveluja, hankintaan palvelut kolmanneksi edullisimmalta toimittajalta. Sopimuskausi on 1.1.2018 – 31.12.2019. Sopimusta voidaan jatkaa optiona 1.1.2020 – 31.12.2020 sekä 1.1.2021 – 31.12.2021. Jos tarjottu tuote tai palvelu ei vastaakaan tarkoitettua, hankintayksikkö pidättää oikeuden keskeyttää hankintamenettelyn osittain tai kokonaan.

II.2.5) Hankintasopimuksen tekoperusteet
Peruste
Hinta
II.2.7) Sopimuksen, puitejärjestelyn tai dynaamisen hankintajärjestelmän kesto
tai Alkamispäivä / päättymispäivä:1.1.2018 - 31.12.2019
Tätä sopimusta voidaan jatkaakyllä
Sopimusten jatkamisen kuvaus::

Sopimuskausi on 1.1.2018 – 31.12.2019. Sopimusta voidaan jatkaa optiona 1.1.2020 – 31.12.2020 sekä 1.1.2021 – 31.12.2021. Ostaja ilmoittaa 6 kk ennen sopimuskauden loppua option käytöstä kirjallisesti myyjälle.

II.2.10) Tietoa eri vaihtoehdoista
Eri vaihtoehdot hyväksytään (vaihtoehtoiset tarjoukset): ei
II.2.11) Tietoa lisähankintamahdollisuuksista
Lisähankintamahdollisuudet: ei
II.2.13) Tietoa Euroopan unionin rahastoista

Hankinta liittyy Euroopan unionin varoin rahoitettavaan hankkeeseen ja/tai ohjelmaan: ei

IV kohta: Menettely

IV.1) Kuvaus

IV.1.1) Menettelyn luonne

Avoin menettely

IV.1.3) Tietoa puitejärjestelystä tai dynaamisesta hankintajärjestelmästä

Puitejärjestely useampien toimijoiden kanssa

Puitejärjestelyn osallistujien suunniteltu enimmäismäärä: 3

IV.1.6) Tietoa sähköisestä huutokaupasta
Sähköistä huutokauppaa käytetään
Lisätietoa sähköisestä huutokaupasta:

Tarjousten alustavan arvioinnin jälkeen järjestetään hankintalain ja sähköisestä huutokaupasta annetun lain mukainen sähköinen huutokauppa. Huutokaupassa tarjoajat voivat parantaa tarjoustaan hinnoittelukertoimen osalta.

IV.1.8) Tietoa WTO:n julkisia hankintoja koskevasta sopimuksesta (GPA)
Hankintaan sovelletaan julkisia hankintoja koskevaa sopimusta: kyllä

IV.2) Hallinnolliset tiedot

IV.2.2) Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika
28.8.2017 21:00
IV.2.4) Kielet, joilla tarjoukset tai osallistumishakemukset voidaan toimittaa:
suomi
IV.2.6) Vähimmäisaika, joka tarjoajan on pidettävä tarjouksensa voimassa
tai Kesto (kuukausina): 4 kuukautta
IV.2.7) Tarjousten avaamista koskevat ehdot
Päivämäärä:29.8.2017 12:00

VI kohta: Täydentävät tiedot

VI.1) Toistuvia hankintoja koskevat tiedot
Kyse on toistuvasta hankinnasta: ei
VI.4.1) Muutoksenhakuelin
Virallinen nimi:Markkinaoikeus
Postiosoite:Radanrakentajantie 5
Postinumero:00520
Postitoimipaikka:Helsinki
Maa:Suomi
Puhelin:+358 295643300
Sähköpostiosoite:markkinaoikeus@oikeus.fi
Faksi:+358 295643314
Internet-osoitehttp://www.oikeus.fi/markkinaoikeus
VI.5) Tämän ilmoituksen lähettämispäivä:
14.7.2017
«« Takaisin